• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuw hier , en op zoek naar oplossingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RamSwa72

Old-Newbee
Lid geworden
4 feb 2017
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Goedendag

Ik Ramon 44 jaar uit Bergen op Zoom
En Ca, 5jaar afgekeurd door een zenuwenspierziekte.

Een aantal jaren geleden deed ik nog naar hartenlust aan pc's sleutelen en tweaken moden en bouwen.

Maar nu ik een zenuwenspierziekte heb is dit ook een beetje uit mijn leven verdwenen.

Nog thans probeer ik om de drie jaar voor mijn zelf een nieuwe pc te bouwen met de centen die ik dan in die 3 jaar gespaard heb meestal rond de 1500/1800 daar kan ik altijd een leuke pc van bouwen die weer 3 jaar mee moet gaan , want bij mij staat hij sowieso 24/7 aan.

Dus ik snap wel een klein beetje hoe de huidige pc's van vandaag in elkaar steken.

Maar dan toch heb ik uw hulp nodig hier over start ik een andere topic op dit mooie forum
 
Hoi Ramon,

:welkom: bij het NCF!!
 
Hallo Ramon,

Welkom hier op het forum!
Dan ben je aan het goede adres, er zijn genoeg mensen hier met verstand van hardware.
Dus kun je altijd jou vragen hier kwijt.
 
Hallo Ramon,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan