• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Meldingen Office 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

autron

Gevestigd lid
Lid geworden
3 aug 2016
Berichten
378
Waarderingsscore
2
Als ik iets wijzig in een office bestand, krijg ik steeds de melding:
...ods. bevat mogelijke functies die niet compatibel zijn met deze indeling. Wilt u doorgaan met het opslaan in deze indeling?

Nu heb ik onlangs weer office 2016 erop gezet, voorheen werkte ik vooral met open office.
Kunnen de meldingen achterwege blijven?
 
OpenOffice werkt standaard met een bestandsindeling waarmee Office 2016 weer niet mee werkt.
Dus wil je een in OpenOffice gemaakt document Office 2016 geschikt maken zal je dus het OpenOffice document via OpenOffice op moeten slaan in het Microsoft Office formaat!
 
Dat wordt overwerken, honderden bestanden omzetten. Is dit niet met een vinkje weghalen te regelen?
Ik zal de belangrijkste wel overzetten. Welk bestandsformaat heeft office 2016 excel, word?
 
Een vinkje is er niet. bestandsformaten office 2016: voor Excel xlsx voor Word bestanden docx.
 
Als ik een bestand wil opslaan als excel 2016 staat die er niet tussen, maar wel 25 andere bestandsformaten.
Zegt u het maar ....
 
Nee, Excel 2016 zal er niet bij staan en Excel 2010 of Excel 2007 ook niet.
Kies bij Opslaan als: voor Excel-werkmap (*.xlsx):

58987f566c71f-Opslaan_als_Excel_werkmap.png
 
Bedankt voor de moeite, maar die haakjes heb ik dus niet erachter staan, (heb ik weer), maar het werkt nu wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan