• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Drivers AMD?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Asus is de laptop van mijn vrouw.

Dat probleem is ontstaan na het gedoe.

Hoe dat in zijn werk gaat zou ik moeten uitzoeken. Elements heb ik online bij Adobe gekocht dus ik heb geen installatie CD.
 
Elements kan je via je adobe-account online terug downloaden en installeren.
 
Dan heeft de virus toch bestanden beschadigd en zal herinstallatie een goede optie zijn.
 
Via de website van Adobe dat zal ik moet uitzoeken. Dit manco kan wel even mee.
Merk op dat het ook niet meer lukt met mijn Samsung GT-8010 tablet dan ga ik twijfelen moet ik dat gedoe bij Adobe op mijn hals moet halen en het achteraf zinloos is geweest. Enige ervaring kan handig zijn.

Het zou me niet verbazen als ze deze optie gewoon hebben geblokkeerd of weggelaten. Ze hebben liever dat je dat via de cloud gaat doen. Aan de andere kant zou dat op een forum bekend moeten zijn. Ervaar wel dat ze software ontzettend slim kunnen maken.
 
Adobe Photoshop Elements is geen onderdeel van Creative Cloud (de CC's) en kan je dus via je account terug downloaden. Je dient in te loggen met het account dat je indertijd hebt gebruikt om Elements online aan te kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan