• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Browser doorlichten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe onderstaande stappen in de opgegeven volgorde.

Stap 1
Google Chrome Browserinstellingen terugzetten:
  • Open Google Chrome en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Selecteer Instellingen.
  • Klik onderaan op Geavanceerde instellingen weergeven.
  • Klik onder het gedeelte 'Instellingen opnieuw instellen' op Instellingen opnieuw instellen.
    chromereset.png
  • Klik op Terugzetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
  • Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.


Stap 2
Google Chrome Synchronisatie resetten:
  • Open Google Chrome, log in het met het Google account en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Klik op Instellingen
  • Klik nu op de optie Google dashbord.
  • Klik vervolgens in het nieuwe tabblad op de knop Stopzetten en wissen.
  • Klik in het scherm wat nu verschijnt op OK
    5309c5cd05853-chrome.png
  • Het kan enkele uren duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
  • Log vervolgens uit op Google Chrome.
  • Log na enkele uren even opnieuw in en kijk of de wijzigingen inmiddels zijn doorgevoerd en de problemen daarmee zijn verholpen.
[/quote]


Notabene: Gebruik jij wel Google Chrome maar heb je niet de Google Sync geactiveerd, dan sla je stap 2 over.
 
Het werkt op zich goed maar nog niet wijzer waar het om ging.
 
Begrijp ik nu goed dat je met Chroom nu geen problemen meer ondervindt?
Als dat zo is dan had dat met de Google Sync te maken!
 
Net klaar met met: Google Chrome Browserinstellingen terugzetten en Google Chrome Synchonisatie resetten.

Merk op dat de tekst van het Forum niet gelijk is met die van Google voor een leek is dat niet optimaal.

Heel hartelijk dank ik hoop dat het gaat lukken.
 
Wat bedoel jij met "Merk op dat de tekst van het Forum niet gelijk is met die van Google voor een leek is dat niet optimaal."?
 
Ik zie op mijn scherm instellingen resetten en geen Instellingen opnieuw instellen.
Als leek zoek ik naar de tekst die wordt vermeld. Die kan ik niet vinden dan maar op resetten zal dat wel zijn. Ik ben zeer voorzichtig met dit soort zaken.

Dan een scherm Instellingen resetten. Hiermee worden je homepage, enz.
Resetten en Annuleren.

Ook bij de ESET Online Scanner deze is door hun vertaald terwijl op de site de handelingen in het Engels staan.

Misschien flauwekul maar ik zie graag de juiste worden ben als de dood dat ik vekeerd bezig ben. Zie het alstublieft niet als commentaar het is een prima forum.
 
Alles werkt, echter sinds gisteren ontdekt. Filmpjes die ik gemaakt en bewerkt heb en via de verkenner in mijn telefoon wil zetten lukt niet meer en Kijk dan hier doet het ook niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je geen Bluetooth in jouw computer?

En wat is het merk van jouw smartphone.
Google dan op de USB-driver daarvoor.
 
Bluetooth daar heb ik iets van liggen een soort USB stickie.

Het is een Nokia Lumia 640 XL met Windows 10 besturing.
Dat zou erg jammer zijn als het op die manier moet gaan doen. De telefoon via USB aansluiten op de computer ging als een speer. Altijd raak. We gaan opzoek naar drivers.

Met mijn Samsung GT 8010 Android 4.1.2 tablet altijd een gedoe. Er verschijnen vensters met vragen en dan lukt het wel en dan weer niet. Ook met de tablet krijg ik het niet meer voorelkaar om een filmpje over te zetten.

--- Update ---

Aanvulling, met de Asus laptop Windows 10 van mijn vrouw lukt het wel om de filmpjes over te zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De problemen zijn opgelost. Tijdens het zoeken naar de juiste drivers is er software van Raptra en Plays.TV bijgezet. Dat TV irriteerde me. TV wat moet ik met TV. De website opgezocht leveren allemaal zaken waar ik niet op zit te wachten. Met hun uninstall de software verwijderd.
Wat een opluchting. De computer sluit weer normaal af en de filmpjes kan in weer met knippen en plakken in mijn telefoon zetten.
 
Download
522adc2487fb5-SecurityCheck_cannednieuw.jpg
Security Check
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!
SecurityCheck.exe opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op SecurityCheck.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8: en Windows 10: rechtsklik op SecurityCheck.exe en kies "Als Administrator uitvoeren".
  • Let op de instrukties in het zwarte venster.
  • Een Kladblok document genaamd checkup.txt dient automatisch open te gaan; sluit dit document via opslaan op het bureaublad.
  • Indien een van je veiligheidstools rapporteert, dat DIG.EXE het internet op wil, sta dit dan toe.
Post de inhoud van checkup.txt in jouw volgende post
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan