• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

toegang tot c:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doel op welke rechten jij krijgt te zien als je de betreffende map in ProgrammData met rechts aanklikt en dan de tab Beveiliging aanklikt.
 
eigenaar is gonnie administrator
bij machigingen staat ook een trustedinstaller als speciaal??????
en een MAKER EIGENAAR speciaal????
 
Laatst bewerkt door een moderator:
58a0c0f2176f5-Frans.png
 
ja ik ben ook administrator

--- Update ---

dus maker eigenaar is normaal,
maar wat is dat TRUSTEDinstaller speciaal?
 
Dat is de hogere macht in Windows zelf, die machtiger is dan jij als administrator!
 
@vanschagen : kijk eens naar het tweede bericht van user Glenn in dit topic : Klik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
quandor09 dus ik moet eerst die map legen??
of begrijp ik het verkeerd???

--- Update ---

Inderdaad de map legen,dan slaat hij het wel op.
maar dan ben je dus alle ingestelde frees instellingen kwijt ,die er al stonden
 
Bijna goed, er staat dat je er eentje moet laten staan : tools.tool_db
Wellicht zitten daarin ook de instellingen.

Misschien is het aan te bevelen een testje te doen? De bestanden niet 'weggooien', maar alleen verplaatsen naar een andere map op C (bijv. een tijdelijke map?) Dan even testen als je alleen dat tools.tools_db laat staan of alles nog werkt en je instellingen behouden blijven?
 
Vraag het even na op het forum van het programma zelf: http://forum.vectric.com/ (Engelstalig). Hier is duidelijk te weinig kennis van de software aanwezig om je concreet te kunnen helpen.
 
alles uit die map verwijderd behalve tools.tool_db,maar dan werkt het nog niet.
haal ik die tools.tool_db weg dan kan ik wel opslaan,maar dan ben ik alle oude instellingen kwijt.
dus moet een nieuwe db opbouwen.
nou vind ik dat niet zo erg ,dus laat ik het hierbij.
bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Graag gedaan tot zover!
 
UPDATE--------------
Bestanden uit de toolbase map van XP PC gekopieerd naar win 7 PC,en het WERKT nu goed
bedankt allen
 
Kijk dat is goed om te horen een paar bestanden vergeten?
 
blijkbaar beschadigde bestanden???????
 
En zo hoort 't.............. :smile:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
update--
alleen lezen stond op de map aan waar die database staat die uitgezet en nu werkt het gewoon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan