• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Comodo free firewall voldoende of toch nog antivirus installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomVanDerBroek

Bekend gezicht
Lid geworden
7 dec 2010
Berichten
183
Waarderingsscore
0
Hallo,
Ik heb op mijn win 7 laptop Comodo free firewall geinstalleerd.
Ik heb hier geen antivirus bij geinstalleerd enkel SUPERANTISPYWARE. Op de website van comodo staat ook een antivirus in aanbieding maar niet gratis.
Is die Comodo free firewall wel veilig genoeg tenminst in combinatie met malwarebytes en SUS en sterke login ww.?
Ik gebruik ook file hippo update checker zodat ik geen verouderde programma s krijg.
 
Die Comodo antivirus kan je beter niet gebruiken.

Genoeg betere gratis antivirusprodukten te verkrijgen, zoals Avast Free, AVG Free, Avira Free, Qihoo 360 Essentials en ook MS Security Essentials.

SAS is een leuke scanner, Malwarebytes MBAM is vele malen beter.
Je kan zondermeer beide naast elkaar gebruiken.
 
Allright Thanks ga ik die Comodo kicken en Qihoo 360 installeren met Malware Bytes by eventueel SAS
 
Ik zelf heb goeie ervaringen met MS Security Essentials.
Lekker licht programma zonder irritante meldingen. Malwarebytes is altijd fijn om te gebruiken.

Ik zeg altijd: Zolang je geen rare dingen doet op je computer dan is de kans op een virus erg klein. Dus... geen gekke bestanden of programma's downloaden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan