• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

kali Linux 2016.2 wifikaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dylaaaan

Junior lid
Lid geworden
30 jan 2017
Berichten
33
Waarderingsscore
0
Hallo leden,
Ik heb laatst kali Linux op mijn oude laptop gezet om er een beetje mee te klooien, alleen ik heb blijkbaar ook een wifikaart nodig. Alleen ik heb echt geen idee welke ik moet hebben. Wellicht dat jullie mij verder kunnen helpen.
Ik heb een link erbij gezet met de specs van mijn laptop. Groetjes Dylan.image-2017-02-13.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom Kali linux.

Had je Mint 17.3 gebruikt, was de videokaart ook genstalleerd.
 
Waarom inderdaad Kali Linux?
Heb het in VMware een kans gegeven, maar het loopt niet over van vriendelijkheid om het even te installeren.

Richt je eens op Zorin OS 12 Core of Linux Mint Xfce, en kijk of het out of the box meteen functioneert.

Bij beide heb je keuze om een 32-bit of 64-bit ISO te downloaden.

Ik verneem graag je vorderingen. :smile:
 
Hallo leden, om antwoord te geven op jullie vraag,ik heb geen idee waarom ik voor kali heb gekozen XD. Ik ben nu mint aan het installeren. Alleen als mint is genstalleerd moet ik nogsteeds zo'n wifi kaart hebben? Groetjes Dylan.
 
Bij de installatie van Mint heb je internet nodig.
Is jouw notebook gedraad aangesloten of heb je de WLAN-Code ingegeven?
 
Ik heb de WLAN-Code ingevoerd
 
Op zich is Kali Linux nu uit beeld, maar voor de genteresseerden is hier een installatievideo in een virtuele machine (VMware in dit geval):

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan