• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen patchday voor Windows 10 deze maand

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Normaal is het, dat op de tweede dinsdag van elke maand het patchday is voor Windows.
Dan staan de beveiligings- en ook de systeemmupdates gereed voor download en installatie.

Microsoft heeft laten weten dat er een softwareprobleem is ontstaan en dat patchday voor Windows 10 daarom is uitgesteld.

De bedoeling is nu de updates voor Windows 10 te leveren zodra het probleem is opgelost;
echter het is nog ongewis wanneer dit zal zijn.
 
Vreemd dat ik gisteren wel updates binnen heb gekregen.

Dank voor het melden.
 
Ook geen updates voor win7 32bit hier.
 
Geen updates voor win7 64bit gekregen, iemand die meer weet ?
grn
 
Ik weet niet of er verschil is tussen Windows pro of een andere Windows 7 versie.
Maar misschien komen ze deze dagen nog voor jou Windows 7.
 
Bij Abraham lukt het wel met de pro versie.
Mocht het toch niet lukken nadat de updates toch te downloaden zijn,
dan zou ik even een nieuwe topic aanmaken.
 
Kan natuurlijk gewoon zijn, dat er voor home geen, en voor pro wl updates zijn. Pro bevat nu eenmaal onderdelen, die niet in de home versie zitten. Idem met 32 of 64 bit.
 
Is het belangrijk, interessant, of anderszins waardevol om te weten, of de updates gisteren, volgende week dinsdag, of over 2 dinsdagen binnenkomen? Ehh,....... nee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mag ik mij aansluiten bij kieken10? Windows 7 Home Premium 64-bits: geen updates.

Ik ben ten einde raad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Is het belangrijk, interessant, of anderszins waardevol om te weten, of de updates gisteren, volgende week dinsdag, of over 2 dinsdagen binnenkomen? Ehh,....... nee.

Jij mag vinden van niet hoor. Anderen vinden het wel prettig hier even over genformeerd te worden.

Het nog niet binnen hebben van updates is geen ramp het kan zijn dat ze gewoon wat later komen.
 
Vanmiddag meegemaakt dat dat een verschrikkelijk langzame Acer met 1,6 GHz Celeron en Win 10 Home de updates binnenhaalde.
 
Hier met Windows 10 home nog geen updates, maar het belangrijkste is dan Google Chrome Flash player al heeft geupdated.
(Aan gezien ik alleen Chrome gebruik)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan