• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen patchday voor Windows 10 deze maand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel als hij inbeddend is. Waar Windows dan een update voor uit moet brengen.
Als je kijkt via Crome is hij bijgewerkt en via Egde niet.
 
Vandaag de updates binnen gehaald, wat mij wel op viel is dat hij 20 tot 25 minuten op 2% bleef staan, voor hij verder liep.
Dit voor mensen die denken dat hij vastloopt, gewoon afwachten.
De gehele update koste ruim 80 minuten.
 
het zijn er 3 waaronder weer een cumulatieve update die ons weer een andere build bezorgt ..
Ashampoo_Snap_2017.03.14_20h55m25s_003_.png


men verkrijgt build 14393.953
Ashampoo_Snap_2017.03.14_22h14m24s_008_.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vond het al lang duren voordat de updates binnen waren.
Nou weet ik niet of de 140 gepatchte lekken ook allemaal voor Windows 10 waren.

Tijdens de patchronde van maart heeft Microsoft drie kwetsbaarheden in Windows en Internet Explorer gedicht die actief werden aangevallen voordat er een update van de softwaregigant beschikbaar was. Het gaat hier om zogeheten zero day-lekken. In totaal zijn er 140 beveiligingslekken gepatcht.

Verder zijn er ook meerdere beveiligingslekken in Windows, Internet Explorer, Edge, SMB, Hyper V en Office gedicht die al openbaar waren voordat de update verscheen, maar die zijn volgens Microsoft niet aangevallen. Het gaat hier dan ook niet om zero day-lekken. Tevens zijn er updates voor Silverlight, DVD Maker, DirectShow, de ingebouwde pdf-bibliotheek, IIS en Exchange verschenen. Op de meeste systemen worden de updates automatisch genstalleerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals ik in het begin van dit topic aangaf / vroeg : is 't interessant of ze vandaag, gisteren, morgen of overmorgen binnenkomen? De updates komen toch wel vanzelf binnen.
Hier overigens binnen de +/- 7 minuten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan