• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Word in Office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roodje

Gevestigd lid
Lid geworden
4 aug 2014
Berichten
462
Waarderingsscore
0
Hallo vrienden, kan iemand mij zeggen hoe het kan dat ik mijn Word-documenten plotseling niet meer kan openen?
Ik draai Office 2007. Ook oudere documenten die voorheen normaal werden geopend doen het niet meer. Ik krijg de mededeling "Fout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma" Ik heb als proef een documentje aangemaakt en opgeslagen maar ook dat kan niet meer geopend worden. Rara

Alvast bedankt voor je reactie

Groet, Roodje
 
Is het een officile versie van Office 2007?
 
Hallo Artstudiog en Rubensky,

Het probleem is opgelost. Ik maak gebruik van AVG Protection (betaalde versie) en deze heeft ook een probleemoplosser in zich. Deze heb ik er overheen gehaald en daarbij kwamen diverse problemen aan het licht. Dit programma kan deze moeilijkheden ook oplossen. Dat heb ik laten doen en zie, alles werkte weer als vanouds. Ik weet dus niet exact waardoor de storing zich voordeed.
Allebei bedankt voor het meedenken.

Groet, Roodje
 
Graag gedaan. Fijn dat je ook nog even meld dat het probleem is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan