• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 en dual boot

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvd1968

Nieuw lid
Lid geworden
15 feb 2017
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Ik ben al een hele tijd aan het zoeken maar kan het antwoord niet vinden.
Ik heb een game pc met meerdere schijven. Ik wil op 1 ssd WIN 10 zetten alleen voor het gamen (dus snel en kaal houden) Op de andere ssd wil ik WIN 10 voor het huis/tuin/keuken werk, mail etc.

Alleen ik krijg het niet voor elkaar om op beide schijven W10 te zetten en een bootloader (keuze welke ik wil starten) te zien. Wat is de procedure en juiste stappen die ik moet nemen? Ik ga met 2 verse installaties beginnen

Kan iemand mij in de goede richting helpen? Genoeg info over w7, w8 met w10 alleen niet over w10 met w10.

Bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als het gaat over een desktop, ik heb 3 schijven in mijn desktop met elk een besturingssysteem erop, heb een HD controller ingebouwd, daarmee kan ik 4 HD apart in of uitschakelen, voor ik de computer opstart druk ik de toets in van de HD waarvan ik wil opstarten, heb dit nu al een tweetal jaar en werkt perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan