• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Oude pc ombouwen naar GamePC

Status
Niet open voor verdere reacties.

CanonNL3

Junior lid
Lid geworden
15 feb 2017
Berichten
39
Waarderingsscore
0
Ik heb een PC die ik graag wat wil upgraden. Hij is te traag om de nieuwere spellen te doen, en daarom wil ik er wat nieuws in doen. Ik heb er geen verstand van, maar vind het wel leuk om wat uit te zoeken. Ik hoop dat jullie wat meer weten dan ik!
Dus hoe bouw ik dit om naar een game computer. Het liefst zo goedkoop mogelijk, maar wel zo goed mogelijk. Ik heb geen geld bedrag in mijn hoofd, omdat ik niet weet wat ik moet vervangen.
Dus de vraag is, moet ik het vervangen, of kan ik ook gewoon dingen bewaren die nog redelijk goed zijn? Alles in 1 keer wordt een beetje duur denk ik... (SSD kaart kan natuurlijk, maar is niet nodig, over zulke dingen twijfel ik bijvoorbeeld)


Voeding: Antec high current gamer 520watt
1. - Wat is je maximale Budget?
Heb ik niet echt. Liefst zo goedkoop mogelijk, maar wel goed. 500 ofzo?
- Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor wil je hem gebruiken? (bv foto's bewerken, videobewerking, 3d modelleren, games, mediacenter, muziekbewerking,...)
Nieuwe Games doen

- Welke software/games wil je gebruiken?
The Witcher 3

- Moeten we rekening houden met opties voor overklokken?
Nee. Gewoon vol op, zolang de boel maar niet in brand vliegt

- Heb je zelf al onderdelen in gedachte of bepaalde voorkeuren voor de betreffende upgrade?
Is dit wat? MSI Radeon RX 480 GAMING X 8G
Ik vraag mij af waarom die even duur is als veel kaarten die 6GB hebben. GTX 1060 bijvoorbeeld is even duur.
3. De Aankoop