• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Prioriteit Facebook berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

MS Windows10 64 bit
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
1.290
Waarderingsscore
7
Hoe bepaalt men of een bericht dat men op FB plaatst vooraan komt te staan.
Het blijkt dat als ik een bericht plaats dit bericht op dat ogenblik vooraan staat, maar als ik FB sluit en dan terug open dan is dit bericht verdwenen en staat helemaal achteraan en wordt de chronologie van de berichten helemaal niet gevolgd. Wat is het criterium en hoe kan ik mijn berichten langer vooraan houden ?
 
Ik weet niet of je hier iets aan hebt.

Berichten van paginas krijgen weer minder prioriteit
Facebook vindt al heel lang berichten (posts) van familie en vrienden belangrijker, maar geeft in dit nieuwsbericht van 29 juni jl. aan hier nog meer aandacht op te vestigen. Berichten van bedrijfspaginas en merkpaginas krijgen daardoor weer minder prioriteit op de tijdlijn van haar volgers. Zie ook de gepdatete news feed values van Facebook.

Paginas kunnen dus een daling verwachten in bereik en verkeer via Facebook. Zeker als een pagina vooral via directe kliks op berichten wordt bezocht en minder via door volgers gedeelde berichten.

--- Update ---

Anders hier eens kijken.

http://themarketingfactory.nl/bepaal-zelf-wat-je-ziet-op-je-facebook-tijdlijn/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het heeft ook degelijk te maken met het feit of anderen op dat moment ook iets posten. Alhoewel ik direct na plaatsen wel vreemd vind.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan