• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fips

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
FIPS geschiktheid wat is het en schakel ik het in of niet?
Ik heb een vpn steganos online shield en die valt steeds weg,heb prevent WebRTC IP leak ingeschakeld omdat dit het "veiligst is" omdat ze anders je ip adress te weten kunnen komen maar dan valt de verbinding om de 2 minuten weg!!??
En wie weet welke de veiligste VPN is zonder LOGS enz...

--- Update ---

De verbinding die ik maak met nationaalcomputerforum is niet beveiligd?????Dus wat doe ik verkeerd mensen.Mvg
 
Ik gebruik in Firefox de HotspotShield VPN for Firefox en WebRTC is bij mij ook gedeactiveerd om redenen die jij al genoemd hebt.
En ik heb geen problemen met het wegvallen van de VPN-verbinding.
Het Nationaal Computer Forum heeft nog geen SSL-certificaat - vandaar dus dat de verbinding onbeveiligd is.
 
Maar als dat gedeactiveerd is kan je ip adress toch gelekt worden!?
 
Als de VPN gedeactiveerd is, dan internet jij met je eigen IP-adres en ja - dat wordt dan getoond.
 
Neen als je de WebRTC deactiveert.....
 
Het deactiveren van WebRTC betekent dat als je via VPN verbonden bent, enkel via DNS het IP van de VPN dienst getoond wordt en wordt jouw eigen IP via DNS niet gelekt.
Dat alles heeft te maken met IPV6!

https://ipleak.net/
 
Recently a security issue became public that allows owners of websites to find out your real IP address even when you use a VPN service.

Since version 1.4.13 of Online Shield VPN, you can prevent this from happening by opening the Online Shield settings and activating the option "Prevent WebRTC IP leak".

You can check whether your IP is leaked here: https://diafygi.github.io/webrtc-ips/

After establishing a VPN connection and refreshing the test page, only the IP adress of the VPN Server should be displayed under "Your public IP addresses".

Your real IP address should not be displayed at all as long as the VPN connection is active.
 
Probeer dan maar de link die ik gegeven heb.
Worden er twee Ip-adressen aangegeven: foute boel!
 
Vraagje: kan je meerdere vpn's draaien? vb cyberghost,hotspotshield,hidemyass enz...
 
Nee. deze zullen met elkaar gaan conflicteren. Je kan namelijk maar 1 IPadres hebben.
 
Error?

Krijg jij op die pagina een fout te zien?
Dat ligt dan aan jouw browser.

Probeer dus een andere browser.
 
met I.E. ook pindakaas. Zo nodig heb ik het niet, en ik ga geen Chrome in huis halen (al tientallen malen verwijderd...)
 
Plaats eens een screenshot van de error die je te zien krijgt. Daar kunnen we meestal wel het een en ander mee.
 
eakxds.jpg

ik maak dit met "tinypic", want de mogelijkheid van NCF "zegt" dat het printscreentje (56 kb) te groot is!
Uiteraard met kopiren en plakken de website geprobeerd te openen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan