• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

map kan niet verwijderd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

computermeid

Gevestigd lid
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
200
Waarderingsscore
1
map kan niet verwijderd worden

ik heb de computer nu al 3 maal opnieuw opgestart .

en er staan niks in die mappen maar kan ze niet verwijderen


ik hoop dat jullie kunnen helpen
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    44,7 KB · Weergaven: 65
Kun je dit ook niet met rechter muis knop en dan als administrator verwijderen?

--- Update ---

De manier van Vanschagen zou moeten werken ->

Er staat een map op het Bureaublad die als ik deze wil verwijderen de volgende melding geeft: "Kan dit item niet vinden. Dit item bevindt zich niet langer in C:\\Gebruikers\\gebruiker\\Bureaublad. Controleer de locatie van het item en probeer het opnieuw" Dit is een map die via FTP van een Mac is overgehaald naar de PC. Hoe kan ik die map toch verwijderen?

FAQman
Begin met een 'Schijfcontrole' inclusief reparatie om uit te sluiten dat dit een fout in het bestandssysteem is. Daarna gaat u in 'Veilige Modus' inloggen als graag 'Administrator'. Ga met behulp van de Windows Verkenner naar de genoemde map toe en gooi deze weg. Zou moeten werken. Zo niet dan de eigenschappen van die map opvragen en zorgen dat de 'Administrator' de eigenaar wordt. Daarna werkt weggooien sowieso!
 
ik wil jullie bedanken voor de tips maar niks heeft gewerkt Naamloos.jpg

Naamloos2.jpg
 
Porbeer dit eens:
Rechtermuisknop op start, Opdrachtprompt (administrator) dan C:\ dan cd users\naam\desktop daar zou je dan de map moeten zien en vandaar dus verwijderen.
 
Kan je eens aangeven hoe de rechten op deze map staan ingesteld? Dat kan je zien bij Eigenschappen en dan Beveiliging.
 
staat hij op alleen lezen???

of maak een andere gebruiker aan ,met alle rechten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oppassen bij de installatie van Unlocker! Anders zit je met rommel opgescheept. Kies voor de geavanceerde (Advanced) installatie en haal de vinkjes weg voor de extra aangeboden rommel, zoals Delta toolbar e.d.
Hier een handleiding voor installatie en gebruik van Unlocker: https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=284&t=14008

--------------
En aarie25 was net een paar seconden eerder...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Porrelaar

Liever 2 keer het zelfde verhaal , dan rommel op andermans computer :smile:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan