• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem bij opnieuw windows 10 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry52

Nieuw lid
Lid geworden
19 feb 2017
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo,

ik heb een desktop waarop windows 10 is genstalleerd.
De computer werd echter erg traag waarop ik besloot om W10 er maar opnieuw op te zetten.
Ik heb data veiliggesteld en vervolgens via W10 de herstel installatie opgestart met behoud van bestanden.
Ik kreeg oa een rondje te zien met % hoever hij was. Vervolgens krijg ik alleen nog maar de stipjes te zien welke in een rondje ronddraaien. Verder krijg ik niets meer te zien. Dit duurt al enkele uren.
Wat is verkeerd gegaan?

Ik ben in het bezit van Windows 98 opstart diskette, de cd van windows XP met licentie en van windows 7 de upgrade met licentie.

Alvast bedankt voor een reactie met naar ik hoop de oplossing.

Henry
 
Eventueel kan je ook de pc natuurlijk vanaf vooraf aan helemaal opnieuw installeren.
 
Probleem opgelost na diverse malen onderbreken en opnieuw opstarten waardoor het geheel toch geinstalleerd werd.
 
Mooi, bedankt voor het terugkoppelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan