• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 en Office 365

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoc

Gevestigd lid
Lid geworden
13 jan 2012
Berichten
415
Waarderingsscore
0
Dag allemaal,
Een vraagje voor wat betreft mijn Windows met bijkomende Office 365.
Ik heb een probleem wat zich voordoet wanneer ik ' Outlook' wil gebruiken voor mijn e-mail, het zit namelijk zo telkens als ik Outlook aan vink dan krijg ik het programma op het scherm maar wanneer ik er gebruik wil van maken dan zie ik geen messages alsook wanneer ik een bericht wil versturen dan lukt dit ook niet.
Maar wanneer ik ' Mozilla firefox' dan kom ik terecht bij MSN en daar kan ik gebruik maken van ' Outlook' en kan ik zonder probleem mijn mail nazien en berichtjes versturen.
Kan iemand mij een idea geven hoe dit komt en of ik misschien iets verkeerd ingesteld heb?
 
de outlook aanwezig in de Office is Niet dezelfde als de Outlook die je via msn opstart ..
jij dient wil je de Office Outlook gebruiken deze op te starten via start ..
 
excuus maar uw laatste regel in het bericht is niet begrepen herhaal uw bericht aub
 
indien Office op je pc aanwezig is dan zie je normaal ook via start> een lijst aan geinstalleerde programma's ..
scrol naar beneden tot je de M van Microsoft Office bereikt heb ..
klik op deze map en selecteer dan het onderdeel Outlook .
 
@murdoc,

klik in Outlook (van Office) op Bestand en klik daarna op Accountinstellingen en dan nogmaals op Accountinstellingen.
Wat zie je allemaal in het dan verschijnende venstertje?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja hier is iets verkeerd gegaan ik moet mijn wachtwoord opnieuw instellen, bedankt voor de info
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan