• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaikhebeenvraag

Bekend gezicht
Lid geworden
13 sep 2016
Berichten
149
Waarderingsscore
1
Hoi,
misschien stel ik mijn vraag in het verkeerde topic,
maar...ik heb een probleempje. :wink: Ik moet nog steeds wennen aan de Windows 10.
Mijn oude laptopje die ik wel een jaartje of 11 had, daar stonden alle programma's fijn op geinstalleerd.
Nu moet ik, als ik iets wil doen, steeds een andere app downloaden en afwachten of deze naar behoren werkt.

Op aanraden van mensen van dit forum heb ik Open Office gedownload, aangezien ik Word niet nodig heb, omdat ik eigenlijk alleen maar schrijf en dingen print, meer heb ik niet nodig. Werkt prima.

Alleen heb ik de een bestand van mijn oude laptop op een stick gezet, het is een exel-bestand, om deze te openen en te bewerken heb ik een app nodig.
Ik ben al weken bezig om een goede app te vinden, steeds als ik er 1 geinstalleerd heb, kan ik het bestand niet terug vinden, als ik dan een ander installeer, en ik wil in het bestand klussen, dan moet ik ineens betalen.
Zucht...:wacko: Wie weet welke app ik het beste kan installeren om ook mijn enige exel bestand te openen, die niet al te moeilijk doet en waarvoor ik niet hoef te betalen?
Verder gebruik ik geen exel.
Alvast bedankt, mooie dag verder. :)
 
Excel bestanden kun je bij mijn weten gewoon openen in openoffice calc.
 
Dank je voor je snelle reactie, weballey,
op de een of andere manier kan ik dat bestand niet openen met open office. Als ik hem opdracht geef om te openen, blokkeert het programma/app, en opent hij deze niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je die oude Excel niet meer hoeft te bewerken in je nieuwe pc zou willen zetten kan je overwegen je oude Excel in Word over te zetten(gewoon het hele veld selecteren en plakken in een lege word-bladzijde van de oude pc) en dat moet zeker in je Open Office uit te lezen zijn. Dan heb je in ieder geval iets.Of opslaan als een pdf-file (hangt van je Office-versie af).
No.001.jpg
No.002.jpg en in Open Office/Libre Office een nieuwe bladzijde:
No.003.jpg
En misschien kan je "Libre Office"eens downloaden en uitproberen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt iedereen, voor het meedenken. Super! Het is intussen gelukt met jullie hulp. :)
 
"jullie"willen wel graag weten hoe dat gelukt is? Open Office? Libre Office? andere methode?
 
:biggrin: Het is gelukt door open office te verwijderen en opnieuw te installeren, hierdoor kon ik het bestand gewoon openen.
 
Als je toch en keer Office 2010 wilt hebben stuur je maar een P.B.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan