• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Berichten komen soms niet door onder Windows Livemail

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

MS Windows10 64 bit
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
1.290
Waarderingsscore
7
Ik gebruik Windows7 als operating system, Internet Eplorer als browser en Windows Livemail als email programma. De server is Proximus Skynet.
Met de regelmaat van de klok komen berichten die men naar mij doorstuurt niet door.
Om zeker te zijn dat de berichten ook op server niveau niet toekomen zoek ik een oplossing om de binnenkomende berichten op server niveau vast te houden, zodat ik kan controleren of de fout in Windows Livemail dan wel op internet niveau zit.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de berichten op server niveau vastgehouden worden tot ik ze zelf wis op dat niveau ?
Heeft iemand nog problemen met dit verschijnsel ?
 
Nog niet op de hoogte dat Windows Live Mail als e-mailprogramma heeft afgedaan.
Je kan veel beter omschakelen naar Mozilla Thunderbird.
 
Wie zegt dat ? Nog nooit een bericht van Microsoft gezien ?
 
Windows Live Mail wordt niet meer ondersteunt door MS.
Ik kan het ook niet helpen, dat Microsoft thans de MailApp in Windows 10 belangrijker vindt.....
 
Bedankt Abraham, ondertussen al war beter genformeerd.:wall:

--- Update ---

Bedankt Abraham, ondertussen al wat beter genformeerd ! :wall:

--- Update ---

Abraham,

Ik gebruik ook Gmail en Google agenda.

Weet jij hoe je de contacten vanuit Windows Livemail ( Skynet email adres ) kunt importeren naar Gmail ?
Dit importeren gebeurt blijkbaar door een andere firma die Skynet niet aanvaard ?

--- Update ---

Abraham,

Ik probeer nu de contacten van Windows Livemail naar Gmail over te brengen, maat stuit op probleem dat het email adres Skynet niet aanvaard wordt door het import programma. Zie jij oplossing ?
 
Berichten verdwijnen automatisch uit Inbox in Windows Livemail

Ik werk onder Windows7 met IE7 en Windows Livemail.

Er moet in de configuratie van mijn account iets verkeerd zijn, want de inkomende berichten verdwijnen automatisch na 10 min. uit de INBOX map, zonder dat ze ergens terug te vinden zijn.

Iemand enig idee wat er misloopt ?
 
Ik heb jouw nieuwe topic toegevoegd aan jouw eerdere topic.

En ik heb ja al eerder aangeven over te schakelen op bijv. Mozilla Thunderbird.
 
Ik kan zo snel niet zien hoe dit helemaal moet, ik heb dit bij mij zelf ook geprobeerd.
Ik kan een email wel kopieren en dan plakken, maar dan mis je wel de afzender.
Maar ik weet dus niet of hun dit bedoelen (zoals in mijn eerdere link)

Jij heb meerdere email adressen toch?
Wat je dan wel kunt doen als exporteren niet werkt, ze doorsturen naar een ander email adres ( bijvoorbeeld naar Gmail adres)
Dit werkt bij Outlook door op een email te gaan staan en dan met de rechter muis knop erop klikken en dan kiezen voor doorsturen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan