• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Printer HP

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Mijn printer zie ik staan in apparaatbeheer, maar als ik naar de map apparaten en printers ga dan staat hij daar niet bij.
Printer werkt nochtans perfect, kan deze in alle applicaties gebruiken.
 
heb je dan ook zelf de driver geinstalleerd of heb je dit eerder door Windows laten doen ...

--- Update ---

vermeld ook eens over welke hp printer het hier gaat .
 
Printer heb ik al lang, kijk toevallig eens en zie hem daar niet staan, computer was win7 home die verleden jaar geupgrade is naar win10.
Printer is een hp photosmart B109a-m.
Drivers zijn indertijd genstalleerd geweest in win 7.
 
dat is het dus ....jij dient in de Windows 10 apparaat beheer de printer te verwijderen en los te koppelen om daarna de driver zelf terug te installeren ..
je sluit de printer pas aan als dit je gevraagd word en niet eerder ...
er zijn voor deze printer Windows 10 drivers beschikbaar gesteld doch raad ik u aan om de Win7 driver te installeren ...
en dit omdat je dan zeker ook het HP Solution Center meekrijgt ...wat niet meekomt indien je de Windows 10 driver gaat nemen .
*gebruik hier ook de HP Deskjet F-4210 met de Win7 driver op mijn Windows 10 en ik ben in het bezit van deze HP Solution center
 
Het HP Solution center heb ik, alles werkt eigenlijk perfect, dacht al dat het daarmee te maken had.
Zolang alles werkt laat ik het zo, maar weet nu hoe ik het moet oplossen indien zich problemen voordoen.
 
Met een wel zr oude HP F380 printer nog uit het XP-tijdperk op een pc-W7 in huis had ik precies hetzelfde: er was wel een print-wachtlijst maar hij kon niet printen. En ook geen genstalleerde software te zien. Na opstarten van de installatie-cd (ooit opgehaald voor W 7, omdat de oorspronkelijke weg was) en loskoppelen printer deed ie het weer: keurig de wachtlijst uitgeprint etc. Wel vreemd.
 
Deze problemen heb ik ook gehad met mijn HP 6500 office jet printer.
Zodra deze standaard wordt genstalleerd door Windows werkt het niet goed. Er wordt het eerste document afgedrukt en de rest blijft staan en het eerste document wordt ook niet verwijdert uit de afdruklijst.
Start je de computer of printer weer opnieuw op dan begint deze weer te printen.
Heb op de site van HP het juiste installatie bestand voor deze printer gedownload en genstalleerd en nu werkt het prima.

Eric.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan