• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Krijg onbegrepen melding in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Hallo beste mensen,
Onderstaand een melding die ik niet begrijp.
Kan iemand mij op weg helpen?
Ik hoor het graag,
Vr. Grt,
Cor Jansen

HET PAD NAAR HET BESTAND H:OUTLOOK BACUP\OUTLOOK GEGEVENSBESTAND (2) PST IS ONGELDIG
 
Heb je toevallig pasgeleden een backup van je Outlook gemaakt die je nu probeert terug te zetten?
 
Hallo Rubensky, bedankt voor jouw reactie; inderdaad heb ik geprobeerd van een pst bestand een kopie te maken en heb die vervolgens op een externe HDD gezet. Is die melding daarvan? Hoe kan ik die melding wegkrijgen?
Groetjes,
Cor Jansen
 
Grote kans dat die melding daarvan is. Om hem weg te krijgen zal je naar accountinstellingen moeten gaan en dan kiezen voor gegevensbestanden. staat hij er daar tussen?
 
Bedankt voor de tip. Zal het gaan proberen, maar niet nu. Moet nu even weg.
Groetjes
Cor
 
Prima hoor. We zien je bericht wel verschijnen wanneer je weer tijd hebt.
 
Hallo beste mensen,

De aanwijzing van rubensky was prima, Ik heb de melding weg kunnen krijgen. Nog mijn dank hiervoor.
Vr. Grt,
Cor Jansen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan