• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Win 7 opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Heb hier een HP desktop met win 7 pro op met administrator paswoord, geen disk erbij maar wel klever van microsoft met key.
Bij microsoft key ingevuld om iso te verkrijgen, is OEM, dus verwijzen ze me naar HP.
Kan ik gelijk welke win 7 pro gebruiken en de nr invullen die op de desktop staat of zal dit niet lukken?
 
Dat kan.
Wat ik doe in zulk soort gevallen bij de installatie geen licentie in te vullen en wanneer Windows 7 dan van de drivers en een antivirus is voorzien, dan doe ik de online activatie met de betreffende licentie.

Haal ook bij HP de drivers op voor jouw machine.
 
Bedankt, ga eerst een oem iso downloaden van win 7

--- Update ---

heb er nu eentje genstalleerd, maar er zijn zoveel verschillende versies had de 64 bit professional N genomen, maar wat betekent die N?
 
What is a Windows 7 N edition?

Windows 7 N editions, available for customers who live in countries that are part of the European Economic Area, Croatia, and Switzerland, have been designed to give you most of the features of Windows 7with the addition of choice.
Windows 7 N editions come in five editions: Starter, Home Premium, Professional, Enterprise, and Ultimate.
The N editions of Windows 7 allow you to choose your own media player and software required to manage and play CDs, DVDs, and other digital media files.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moet dus de gewone OEM nemen.
 
Dat zou ik wel doen.
 
Lange Pier, heb dit hier gevonden, maar er staan 2 verschillende Oem versies, blijkbaar de verkeerde genomen, heb nu de andere op usb stick geplaatst, morgen doen we verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan