• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wifi kan ip adres niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

autron

Gevestigd lid
Lid geworden
3 aug 2016
Berichten
378
Waarderingsscore
2
Ik kan niet in de wifi want mijn mobiel kan geen ip adres vinden, hij blijft maar zoeken.
Weet iemand hoe dit op te lossen?
 
Merk en type van het toestel?

Wat heb je al geprobeerd om het probleem op te lossen?

1 heb je de telefoon al eens opnieuw gestart?
2 heb je de Wifi al eens uit en weer aan gezet?
3 heb je al eens netwerk vergeten gedaan?
4 toets je het goede wachtwoord in?
5 Wat is de exacte tekst van de melding die je te zien krijgt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1. Ja
2. Ja
3. Netwerk is toch het Ziggo met nummer?
4. Ja
5. IP-adres ophalen...
na enkele minuten meld die dan geen verbinding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je wel bedraad internet op PC?
Anders zou er een externe storing kunnen zijn.

Heb je mobiele data via Ziggo??
 
Vaste internet via Ziggo en mobiel via Ben.
 
Moet ik hieruit begrijpen dat je vaste internet wel werkt?

Dan zit de fout in je foon, ik weet niet , heeft Ben iets van hotspots en zit er toevallig 1 bij jou in de buurt??
( of ken je toevallig de codes van je buren?? )

Als je foon goed is zou je daar moeten kunnen inloggen, anders naar de telefoon leverancier terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn vaste internet werkt wel op de pc en de bundel werkt ook op de mobiel, alleen wifi doet nu moeilijk.
 
Ikzelf zou telefoon terugzetten op fabrieksinstellingen ( staat in handleiding) en dan opnieuw inrichten.
suc6
 
Heb je de router al eens opnieuw gestart? Stekker eruit 30 seconden wachten stekker er weer in 2 minuten wachten tot de router weer goed is opgestart en opnieuw proberen verbinding te maken.
 
Ik heb de router gereset en wifi doet het weer. Niet voor de eerste keer dat dit gebeurt.
 
Als een router altijd aanstaat is de kans groot dat hij er een keer wat probleempjes mee krijgt. Even opnieuw opstarten en het probleem is opgelost. Ook hier. Dat is mooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan