• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Videobellen via Skype lukt niet helemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Hallo beste mensen,

Sinds een tijdje kan ik niet meer videobellen met n bepaalde contactpersoon. Wanneer ik contact heb gemaakt met deze persoon doet het geluid het wl bij videobellen, maar er is geen bewegend beeld, ook wordt de foto van de contactpersoon getoond. Kan er iemand helpen om weer bewegend beeld te krijgen met videobellen?
Overigens heb ik al geprobeerd om hulp te krijgen via het Skype-Forum, maar daar kan alleen in de Engelse taal worden gecommuniceerd en mijn Engels is belabberd. Graag dus hulp via dit Forum....

Met vr. groet,
Cor Jansen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hebben je contactpersoon en jij als jullie met elkaar bellen de beschikking over een stabiele internetverbinding?
 
aarie en Rubensky, bedankt voor de reactie. Ik ga er mee aan de slag, maar wel na het weekend pas, want het hele weekend ben ik afwezig. Daarna laat ik weer van mij horen. Tot dan....
Groet,
Cor Jansen
 
Dat is prima hoor. We zien een reactie wel van je verschijnen.
 
Hallo Cor,
Dat is geen probleem hoor, kijk er maar naar wanneer het jou uitkomt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan