• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Toch weer problemen met Word en Excel in Office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roodje

Gevestigd lid
Lid geworden
4 aug 2014
Berichten
462
Waarderingsscore
0
Hallo vrienden,

Ik kan wederom Word en Excel-documenten in Office 2007 niet meer openen. Het programma heeft jaren zonder problemen gedraaid maar van het ene op het andere moment heeft hij er geen zin meer in. Dit is vooral lastig in Outlook als er bestanden zijn bijgevoegd. Maar ook bestaande oudere documenten willen niet meer. Het vreemde is dat ik bijgevoegde bestanden in Outlook wl in de voorbeeldfunctie kan openen maar niet met een dubbelklik in Word of Excel zelf. Overigens kan ik wel in Word of Excel nieuwe documenten aanmaken maar kan ik na ze opgeslagen te hebben deze niet meer openen. Ik heb de installatiedisk van Office 2007 (gekraakte versie) nog steeds. Ik heb hoop dat een nieuwe installatie de problemen zal oplossen. Mijn vraag is: Kan ik zonder mijn bewaarde e-mailberichten te verliezen, Office opnieuw installeren of raak ik dan alles kwijt? En moet ik voordat ik een nieuwe installatie uitvoer eerst de bestaande versie verwijderen of wordt die gewoon overschreven? Ik draai onder W10.

Alvast bedankt voor een reactie, Roodje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de installatiedisk van Office 2007 (gekraakte versie) nog steeds.

Wij mogen volgens het forumreglement geen hulp bieden bij illegale software; zie regel 13 van het reglement:

Er worden op dit forum geen tips, links, programmas, handelingen of diensten aangeboden danwel beschreven die in strijd zijn met de Wet of met goede zeden. Dit houdt onder andere in dat er geen zaken en posten worden gestart die duiden op illegaal gedrag. Cracks, warez, keychangers, downloaden van spellen, hacken, manieren om te spammen, cracken en dergelijke zaken horen op dit forum niet thuis en zijn zodoende verboden.

Het lijkt er helaas op dat jij gestraft wordt voor je eerlijkheid, maar ik kan nu niet anders doen dan dit topic sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan