• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

panda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fordfocus

Vaak hier
Lid geworden
26 okt 2014
Berichten
786
Waarderingsscore
1
Hallo iedereen,

wat vinden jullie van panda internet security ? ik zou deze graag eens proberen met de trail, en daarna eventueel kopen als hij goed is. ga ik mij verbeteren ? ik heb nu panda free antivirus en zonealarm draaien.
 
Ik vind het een goede antivirus zeker de cloud versie. Dit omdat dit maar een kleine belasting van je systeem is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik al jaren Kaspersky Internet Security.
Bevalt erg goed en draait op alle systemen prima.
Zelfs een oud systeem met XP is niet merkbaar langzamer.
 
ik heb nu kaspersky total protection erop gezet, is dat hetzelfde al de internet security ? dacht het wel zeker ?
ik heb nu de 30 dagen trail. hoe moet ik deze dan verlengen na die 30 dagen ? en moet ik dan ieder jaar opnieuw een andere versie installeren ?
 
Ik denk dat die wat uitgebreider is en dan ook duurder.
Bitdefender heeft ook internet security en total security, dat laatste is geloof ik dan 10 euro duurder omdat hij meer functies heeft.
Maar internet security is al goed genoeg. bij bitdefender total heb je een clean up optie, start up optie, anti theft en schijf cleaner extra, dus niet echt nodig.
Je zou bij Kasparsky eens kunnen kijken wat bij hun het verschil is.

--- Update ---

Ik denk dat je van zelf een melding krijgt om hem te kopen en dan wijs zich dat van zelf, ook verlengen is makkelijk.
Je hoeft dan geen nieuwe versie te installeren, alleen even een nieuwe code in te voeren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ah oke,
maar ik vind nergens de gewone internet security. hij download direct de total versie
 
Als je dan naar onderen scrollt.
Dan onder
PRODUCTEN VERGELIJKEN

en dan de middelste nemen,wat doet die dan.
 
die heb ik genomen, en hij installeert dan de total security ????

Het kan zijn dat hij totaal security neemt omdat jij die eerst al had gekozen en er mogelijk nog restanten op staan.
Je zou eens kunnen kijken of er een verwijder tool is om die helemaal te verwijderen en dan opnieuw internet security te downloaden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan