• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Muis hapert draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

AADDEKKER

Gevestigd lid
Lid geworden
9 apr 2012
Berichten
221
Waarderingsscore
0
Mijn Muis draadloos hapert bij gebruik maken daarvan.Als ik de bedrade muis neemt heb ik dit niet.wat kan dat zijn? vr gr aad
 
Heb je al eens nieuwe batterijen in de muis gedaan? En de ontvanger in een ander USB poort?
 
Is het oog van de muis schoon?
Het kan ook zijn dat er iets met het stuurprogramma is, maar als je de muis in een andere usb poort doet,
zoals Rubensky al zegt dan wordt hij opnieuw geinstalleerd en kan het zijn dat hij weer goed werkt.
Je zou ook eens in apparaat beheer kunnen kijken of er onder de usb poorten ergens een geel driehoekje staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja,maar helpt niet

--- Update ---

Ga ik nazien gr aad

--- Update ---

Helpt allemaal niet heeft nu een bedrade muis geinstalleerd en dat gaat beter vr gr aad
 
Als je alles hebt nagekeken en niets helpt, dan zal waarschijnlijk de muis of ontvanger stuk zijn.
 
Ik heb een anderen usb kanaal gevonden aan de voorkant van de desktop hebt daar de zender in gezet en dat lukt me nu wel De muis hapert niet meer .Sorry dat ik dit niet eerder had gedaan.maar het is nu ok.Nog bedankt gr aad
 
Dus dan lag het waarschijnlijk aan het stuurprogramma, maar hoe dan ook het werkt weer :smile:
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan