• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Eigen restore partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Emi: dat had ik ook gedacht, maar de knop "verder" (in het engels) bleef grijs. Nadat ik snel een partitie erbij gemaakt had kon ik verder maar toen moest ik dat progje van Windows ophalen, en ben ik gestopt. Leuker kon ik het niet maken, had zelfs de hele handleiding uitgeprint!
 
Bij aomei was een nadeel, maar misschien heb ik het niet goed gedaan, is mogelijk bij mij :), dat ik een restore medium moest aanmaken, dit kan niet op usb-Stick..

de free versie laat niet toe dat je dus een ander opslag plaats gebruikt voor de Aomei Recovery partitie ...
de volledige versie heeft deze mogelijkheden dus wel ..
 
Nee, ik bedoel het starten van de recovery (dus een opstart medium) vanaf usb- stick om daarna de image vanaf harddisk te restoren.
 
Nee, ik bedoel het starten van de recovery (dus een opstart medium) vanaf usb- stick om daarna de image vanaf harddisk te restoren.

je bedoeld dus een Acronis opstart usb ...dit kan zeker wel .. ik krijg hier 3 opties ...
1-om een cd aan te maken
2-om een usb stick aan te maken
3-om een iso bestand aan te maken welke ik dan op een cd of usb stick kan zetten ...

ook de free versie laat dit toe ...

58b3053ed8b81-Ashampoo_Snap_2017.02.26_17h40m29s_010_.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja Emi klopt, ik kon het onder Aomei niet vinden. Acronis heb ik het niet bij nodig, deze start met de F11 toets. Het kan misschien allemaal ook met Aomei maar ik kan inmiddels (en dan moet het een goed programma zijn) lezen en schrijven met Acronis!

--- Update ---

Blijft trouwens wel de vraag over waarom we niet de restore partitie kunnen gebruiken welke bij aankoop op de HD aanwezig is, om een eigen versie op te zetten.
 
ik heb eerder al vermeld dat dit niet kon met de free versie van de Aomei en dat dit wel mogelijk is indien men de volledige versie gebruikt zie bericht 22
en als bewijsje deze onderstaande afbeelding ..
58b3083818968-Ashampoo_Snap_2017.02.26_16h27m34s_006_.png
 
Sorry, heb ik overheen gelezen.
Is ook dat opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan