• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Apps op SD kaart zetten van Archos 70 Xenon Color

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tango Steph

Nieuw lid
Lid geworden
26 feb 2017
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Ik heb vorige week een Archos 70 Xenon Color gekocht en ben nu bezig met er enkele apps op te zetten. Hiervoor heb ik een SD kaart van 64G ingestoken. Met de bedoeling deze apps daar op te zetten. Het toestel beschikt over 8G, wat te weinig is om een app als Osmand er op te zetten. Nu kan ik nergens vinden hoe ik deze apps op de SD krijg.

Alvast bedankt voor de reacties. Sorry als deze vraag al gesteld is op dit forum, ik kan deze niet vinden...
 
Dag Emi,

Bedankt voor je antwoord. Deze had ik ook al gevonden. Maar ik kan de optie "Storage section" niet vinden. Vandaar dat ik op dit forum hulp zoek...

Foto op 27-02-17 om 18_Fotor_1.png
 
je afbeelding is te klein om er iets van te maken upload je afbeelding naar www.imgdumper.nl en plaats enkel de 1ste link van de 7 verkregen links
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lukt het zo wel? -> Instellingen -> applicatie beheer -> applicaties Beheren -> Kies de app die je wilt verplaatsen naar de SD-kaart, en tik op de knop "Verplaats naar SD-kaart". Als de knop grijs is, ondersteunt deze app het verplaatsen naar de SD-kaart niet. Als de knop er niet is ondersteunt jouw versie van Android het verplaatsen van apps naar de SD-kaart niet. Onthoud dat een app zo ontworpen moet zijn dat hij toestaat naar de SD-kaart verplaatst te worden.
 
Blijkbaar is er inderdaad een beperking in de mogelijkheid om apps naar SD te verplaatsen. Met mijn Huawei is er absoluut geen probleem. Met geen enkele app. Bij Archos wel. Spijtig want mij leek een interessant toestel omdat je er een extra SD kan insteken. Maar waar je niets mee bent blijkt dan achteraf. Hopelijk kan men bij Archos een update ontwikkelen die de mogelijkheid geeft om apps te verplaatsen naar SD...

Toch bedankt voor de moeite.

--- Update ---

Deze beter?

58b475db94b3a-Foto_op_27-02-17_om_18_Fotor.png
 
Ik weet niet welke apps jij wilt verplaatsten?
Want volgens mij kun je standaard fabrieks apps niet verplaatsen,
dus alleen bepaalde apps uit de playstore.

--- Update ---

Hier een video over een Archos tablet en over hoe je apps kunt verplaatsen.
https://www.youtube.com/watch?v=m-cWqMc0_s4
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan