• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Karaoke op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjeppe

Vaak hier
Lid geworden
14 dec 2009
Berichten
826
Waarderingsscore
0
Dag iedereen.
Mijn zus heeft een eigen zaak en daar willen ze karaoke avonden vullen.
Graag wil ik een gratis Karaoke progje die makkelijk te bewerken is.
Ook de mogelijkheid om te splitsen op twee schermen via de laptop naar tv-scherm.
Bij instellingen beeldscherm lukt het wel te spreiden, maar het belangrijkste is dat het progje kan gebruikt worden op de laptop en dat het gekozen nr blijft afspelen op het tv-scherm.
Momenteel gebruikt mijn zus het progje Karafun.
Tijdens gebruik van dit progje als er een liedje afspeelt op het tv-scherm in de zaal wil mijn zus ter gelijke tijd een ander liedje kiezen, maar dit lukt niet want het afspeelbare liedje verdwijnt dan bij het aanklikken van een eventueel het volgende lied.
MVG,
Tjeppe.
 
Hallo Tjeppe,

Ik zie dat ik het zelfde programma in de link had gezet, dus heb ik die weer verwijderd.
Maar Karafun wordt wel door vele computer sites aanbevolen.

Kan zij dit niet aanpassen in de instellingen? (of door een afspeel lijst te maken, die dan doorloopt)

We gaan ervan uit dat u de extra songs mee hebt genstalleerd. Zodra u KaraFun opstart, krijgt u standaard vier panelen te zien. Linksboven het hoofdpaneel met de bekende stuurknoppen als Afspelen en Pauze. Daaronder staat een paneel met opties om de muziek bij te sturen (tempo, volume en echo), en onderaan vindt u de muziekbibliotheek. Een nummer afspelen is niet moeilijker dan het in de bibliotheek opzoeken en erop dubbelklikken. Ondersteunde formaten zijn onder meer kar, kfn, kok, lrc, mid, mp3 en ogg. Zon nummer kunt u ook toevoegen aan een afspeellijst: klik het met de rechtermuisknop aan en kies Voeg toe aan afspeellijst. Een vierde paneel, ten slotte, verschijnt uiterst rechts, met de visualisatie en de tekst van het afgespeelde nummer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het programma werkt goed op pc. Maar we willen het liedje die afspeelt op de pc over brengen naar extern tv-scherm en op gelijke tijd verder bladeren in Karafun voor het volgende liedje klaar te zetten om dan af te spelen als het vorige is gedaan. Dit is nu niet mogelijk zonder het afgespeelde liedje te onderbreken
 
Het zou kunnen dat het niet werkt omdat hij gratis is, mogelijk dat het bij een betaalde versie wel kan.
Of zij moet voor de tijd een afspeellijst maken, maar dat werkt niet zeker?

--- Update ---

Je zou hier eens kunnen kijken of er iets tussen zit.
https://gratis.phpnuke.org/nl/category-show/-b-a
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, merci voor de uitleg (y)
 
Geen dank hoor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan