• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Microsoft office 2016 kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dijkie69

Vaak hier
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
572
Waarderingsscore
0
Hoi allemaal,

Ik wil microsoft office 2016 kopen, nu zie ik advertenties op markt plaats dat je het kunt kopen voor een paar tientjes. Is dit verstandig om te doen, of raden je dit af.

Ik hoor graag jullie mening.

Dijkie69
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee dat klopt niet 18 euro voor het alleruitgebreidste pakket, lijkt mij te mooi om waar te zijn.
 
Is geen zuivere koffie, mogelijk dat de licentie uiteindelijk wordt ingetrokken.
Want hoe kom je voor dat geld een retail (=winkelverkoop) licentie?
 
Bedankt voor de reacties, ik weet genoeg.

Dijkie69
 
Geen dank!
 
Dat lijkt mij ook te goedkoop, zeker voor de pro versie.
Een Kvk nummer zegt niets natuurlijk, die hebben oplichters ook wel.
 
Dat lijkt mij ook te goedkoop, zeker voor de pro versie.
Een Kvk nummer zegt niets natuurlijk, die hebben oplichters ook wel.

Ik ben het met je eens, het is erg goedkoop. Ik ga eens contact opnemen met de helpdesk, kijken of ze een beetje info kunnen geven.
 
Ja dat zou je kunnen doen, ook op klachten/reviews zoeken van die site.
 
Ja dat zou je kunnen doen, ook op klachten/reviews zoeken van die site.

Klachten en reviews kon ik niet echt vinden, maar de klantenservice reageerde wel heel snel en in goed Nederlands op mijn vragen. Heb ze ook bij de KVK nagetrokken en leek ook prima te zijn dus heb de Office maar aangeschaft. Kreeg gelijk de key na betaling en ben nu office aan het downloaden.

Het blijft nog even spannend...
 
Oke dan lijkt het goed te zijn. Maar de tijd zal het leren of er geen meldingen ofzo komen.
 
Oke dan lijkt het goed te zijn. Maar de tijd zal het leren of er geen meldingen ofzo komen.
Sorry voor de late reactie, ik moest werken.
De installatie is zojuist voltooid en het werkt allemaal perfect! Updaten gaat ook zonder enige problemen. Het lijkt allemaal te kloppen dus :)
 
Daar voor je geen excuses voor te maken hoor, je hoeft hier niet binnen een dag te reageren :smile:
Oke goed om te horen.
 
Dat zou voor een vraag steller misschien zo zijn, maar voor de mensen die helpen komt het niet op een dag aan.
Bij mij in ieder geval niet :biggrin:
 
Daar ga ik van uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan