• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Asu_msi_tran

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet even kijken of je dit ook hebt ingevuld.
Uitgaande mail:
Verbindingsbeveiliging: STARTTLS
 
Je moet even kijken of je dit ook hebt ingevuld.
Uitgaande mail:
Verbindingsbeveiliging: STARTTLS

Ja ook dat.

Wat me nu te binnen schiet... eind vorig jaar heb ik een paar dagen met een bijna lege computerbatterij gezeten.
Met als gevolg dat mijn tijd en datum niet goed stond na het opstarten. Heb geloof ik 1 x overgeslagen met de datum en tijd goedzetten en toen kreeg ik allerlei meldingen van mijn firewall ik heb toen wel wat schermen weggeklikt maar op een gegeven moment schoot mijn computerverstand te kort en heb ik de pc uitgezet... Een paar dagen later heeft een vriend van mij een andere goed werkende batterij er in gezet... Is deze informatie nog nuttig?
 
Online Armor wordt niet meer ondersteund door Emsisoft en is ook niet herinstalleerbaar.
OnlineArmor is nu gentegreerd in het totale beveiligingspakket van Emsisoft.
 
Online Armor wordt niet meer ondersteund door Emsisoft en is ook niet herinstalleerbaar.
OnlineArmor is nu gentegreerd in het totale beveiligingspakket van Emsisoft.

Dus ik kan beter Avast en Online Armor er af doen voor Emisoft mits daar een gratis versie van is?

--- Update ---

Online Armor wordt niet meer ondersteund door Emsisoft en is ook niet herinstalleerbaar.
OnlineArmor is nu gentegreerd in het totale beveiligingspakket van Emsisoft.

Dus ik kan beter Avast en Online Armor er af doen voor Emisoft mits daar een gratis versie van is?

Ik zie op de website van Emisoft dit: For Windows 7/8/10, 32 & 64 bit (Ik heb Windows Vista).
 
Emisoft is te betalen.

Private Firewall is gratis en heeft een hoop opties.
 
Eerst Armor Online weghalen en dan Private Firewall installeren?

Natuurlijk en controleer ook of de Windows Firewall is uitgeschkelt:

Daarvoor ga je naar Start\Uitvoeren en de opdracht luidt: services.msc.
Klik op de knop OK.
N.B.: Uitvoeren kan ook gestart worden door gelijktijdig de "Windowstoets + R-toets" in te drukken.

In het venster Services scroll je naar Windows Firewall.
Dubbelklikk op die vermelding, bij "Opstarttype" zet je de instelling op "Uitgeschakeld".

Klik nu eerst op de knop Toepassen; vervolgens klik je op de knop Stoppen, wacht even en klik uiteindelijk op OK.
 
Natuurlijk en controleer ook of de Windows Firewall is uitgeschkelt:

Daarvoor ga je naar Start\Uitvoeren en de opdracht luidt: services.msc.
Klik op de knop OK.
N.B.: Uitvoeren kan ook gestart worden door gelijktijdig de "Windowstoets + R-toets" in te drukken.

In het venster Services scroll je naar Windows Firewall.
Dubbelklikk op die vermelding, bij "Opstarttype" zet je de instelling op "Uitgeschakeld".

Klik nu eerst op de knop Toepassen; vervolgens klik je op de knop Stoppen, wacht even en klik uiteindelijk op OK.

Zou een nieuwe installatie van een firewall helpen voor mijn mail probleem? Sorry dat ik onzeker over kom en veel vraag .. maar ik heb NAH (Niet aangeboren hersenletsel).
 
Heb je de poort al eens veranderd in bijvoorbeeld 26?
 
Ziggo blokkeert het gebruik van een andere SMTP server behalve die van zichzelf. Heel vervelend inderdaad, maar het verhaal is dat ze het doen om spam tegen te gaan...
Verander je SMTP server maar eens in die van Ziggo - je zal zien dat dat werkt!
 
De poort veranderen heeft niets geholpen?
Ookal ingesteld zoals Abraham voorstelde?
 
De poort veranderen heeft niets geholpen?
Ookal ingesteld zoals Abraham voorstelde?

De port veranderen zal alleen maar helpen als de hoster iets heeft veranderd. En aangezien die daar meestal wel een mail van sturen, geloof ik niet dat het veranderen van de poort een oplossing gaat zijn.
 
Ziggo blokkeert het gebruik van een andere SMTP server behalve die van zichzelf. Heel vervelend inderdaad, maar het verhaal is dat ze het doen om spam tegen te gaan...
Verander je SMTP server maar eens in die van Ziggo - je zal zien dat dat werkt!

imap.ziggo.nl
port: 993
SSL/TLS
Auth. code Normaal wachtwoord
Bij beveiliging heb ik niks ingevuld/gedaan

smtpserver:
smtp.ziggo.nl
port 587
StartTLS
Normaal wachtwoord

Dit heb ik er nu staan ... + nog een account bij Hotmail die ook niet goed werkt, maar ik laat het voorlopig even bij ziggo voordat er bij mij verwarring ontstaat.
 
Ik had nog een andere instelling gezien, zal vanmiddag even kijken of dat zo is. Dan zet ik die hier even neer.
Weet je trouwens dat Windows Vista de ondersteuning stopt per 11 april 2017? Dus wordt Vista een beveiligings probleem.
 
Ik had nog een andere instelling gezien, zal vanmiddag even kijken of dat zo is. Dan zet ik die hier even neer.
Weet je trouwens dat Windows Vista de ondersteuning stopt per 11 april 2017? Dus wordt Vista een beveiligings probleem.


Nee dat wist ik niet, bedankt voor de tip! Zal ik dan overstappen op Windows 10?
 
imap.ziggo.nl
port: 993
SSL/TLS
Auth. code Normaal wachtwoord
Bij beveiliging heb ik niks ingevuld/gedaan

smtpserver:
smtp.ziggo.nl
port 587
StartTLS
Normaal wachtwoord

Dit heb ik er nu staan ... + nog een account bij Hotmail die ook niet goed werkt, maar ik laat het voorlopig even bij ziggo voordat er bij mij verwarring ontstaat.

Overigens staat bij de smtp server port 26

--- Update ---

Ik zal gelijk overstappen als ik jou was. Vista is een drama, en blijkbaar koop je Windows voor een paar tientjes (https://nl.hardware.info/reviews/6482/windows-10-legaal-voor-e-3289-kan-dat-het-lijkt-erop-van-welh), dus voor het geld hoef je het echt niet te laten!

Ik moet dan wel de zekerheid hebben dat bv Photoshop cs 5 en nik collection blijven werken
 
Photo shop is van Adobe toch? Lijkt mij geen probleem, alleen kan het zijn dat het op den duur wel stopt.

--- Update ---

Beste Mrsongman,

ik zie mogelijk (hopelijk het probleem) Ik had dit in een eerder bericht gezet -> Uitgaande mail:
Verbindingsbeveiliging: STARTTLS

Ik zie dat jij ook kleine letters hebt gebruikt, verander die eens in hoofdletter, hopelijk werkt het dan wel.

--- Update ---

Mocht dit ook niet werken, dan kun je nog eens hier kijken.
https://support.mozilla.org/t5/Basiskennis/Kan-geen-berichten-verzenden/ta-p/18367
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan