• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 Upgrade > Nieuwe SSD

Status
Niet open voor verdere reacties.

_NZT_

Gewaardeerd
Lid geworden
7 okt 2010
Berichten
1.032
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal!

Ik heb sinds deze week een nieuwe PC. Momenteel heb ik nog mijn oude storage in deze PC zitten maar wil over gaan op een grotere SSD. Nu is het probleem (denk ik) dat ik Windows 10 heb via een upgrade voor Windows 7. In andere woorden: Ik heb geen product key voor Windows 10.

Moet ik er echt aan geloven om eerst Windows 7 te installeren om vervolgens up te graden naar Windows 10 of anders toch echt een product key aan te schaffen voor Windows 10?

Mocht ik een nieuwe product key moeten aanschaffen? Zijn er hedendaags nog enigszins voordelen van de Retail versie tegenover de OEM versie? Vooral van uitgaande dat ik een OEM versie kan verkrijgen voor ongeveer 25 euro.
 
Re: Windows 10 Upgrade > Nieuwe SSD

Windows 10 is nog steeds gratis te krijgen, dus van uit Windows 7 geen probleem.

--- Update ---

Er is momenteel een topic over van Windows 8.1 naar Windows 10.
Daar staan ook enkele manieren om Windows 10 te krijgen.
Volgens mij in het eerste bericht van Lange Pier.
 
Als je een windows 7 key hebt kan je nog steeds perfect een clean install van windows 10 doen zonder eerst die W7 te moeten installeren. Maak via het Media Creation Tool (zoek via Google) een USB-stick aan met de juiste Win10-64bit versie. Installeer je SSD en installeer van scratch. Als windows 10 vraagt naar een key, vul je gewoon die van win7 in en klaar is kees.
 
Het is gelukt! Bedankt voor de info!
 
Mooi dat het gelukt is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan