• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[Opgelost] Bluetooth en UE Boom draadloze speaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erik 1962

Nieuw lid
Lid geworden
4 jan 2017
Berichten
27
Waarderingsscore
0
Sinds gisteren heb ik een UEBOOM luidspreker. Prima ding aangesloten op de iPhone. Maar als ik deze aansluit op de laptop wordt de muziek regelmatig hl kort onderbroken. Ik heb ook al gemerkt dat de laptop op de achtergrond maar blijft zoeken naar andere Bluetooth apparaten. ( ik heb al overal gezocht maar het "onderbreken" van het zoeken lukt me nergens.
Ik ben wel op de achtergrond bezig met "word" en "excell", maar dat mag volgens mij toch geen reden zijn. Iemand een idee? Want die onderbrekingen zijn wel storend.
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    31,1 KB · Weergaven: 30
Re: Bluetooth en UEBoom draadloze speaker

Ondersteunt hij wel Windows 10?
 
Re: Bluetooth en UEBoom draadloze speaker

Ondersteunt hij wel Windows 10?

ze ondersteunen alle maal win t/m 10 dat is het niet
hier werk het ook perfect ...je moet alleen rekening houden dat het max bereik 10 meter is,
ook zou je kunnen proberen het divece een andere naam te geven ze hebben namelijk allemaal een zelfde standaard naam ....zitten er meer in de omgeving dan blijft hij naar apparaten zoeken .
 
Re: Bluetooth en UEBoom draadloze speaker

De EU Boom speaker kan ook via kabel worden verbonden (gelezen op Bol.com).
 
Re: Bluetooth en UEBoom draadloze speaker

ze ondersteunen alle maal win t/m 10 dat is het niet
hier werk het ook perfect ...je moet alleen rekening houden dat het max bereik 10 meter is,
ook zou je kunnen proberen het divece een andere naam te geven ze hebben namelijk allemaal een zelfde standaard naam ....zitten er meer in de omgeving dan blijft hij naar apparaten zoeken .

Oke het kon zijn dat het een ouder model was.
 
Re: Bluetooth en UEBoom draadloze speaker

Bedankt voor de reacties maar er mag een slotje op. Blijkbaar heeft laptop nog iets gedownload voor de goede werking van de Bluetooth communicatie met de UEBoom. Na heropstarten werkt geluid nu prima. Bedankt allemaal!
 
Re: Bluetooth en UEBoom draadloze speaker

Mooi dat het weer werkt en geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan