• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

groot volumeverschil opname en afspelen VLC-player

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dat betekent dus dat PP een aantal nummers in een eigen folder ziet als een playlist en die dus allemaal achter elkaar afspeelt. Die playlist wordt ook als een doorzichtige folder naast de player geprojecteerd. En het is heel lastig om telkens aan het einde van een audiofile alles te moeten afsluiten om een zelf gekozen andere file af te laten spelen.
 
Ik weet niet hoe het bij jou gaat, maar bij mij start de Potplayer als sneltrein op.
 
Ja, dat geldt ook voor audiofiles. Het is wel leuk als je een complet playlist wilt afspelen, maar ik heb liever controle over wat ik wil horen. Toch vreemd dat er zoveel opties zijn en juist deze niet!
En ik heb het getest. Haal je een file uit die playlist en zet je die bijv. op je bureaublad dan ziet PP dus niets anders en draait die file af en stopt dan!
 
Ik heb inmiddels ook al alles afgezocht in Preferences maar ook ik kan niks vinden.
 
Hoezo "als sneltrein"?
Het is overigens zeker een prima speler, maar voor die gewenste optie is de vlc-speler wel een betere keuze. Maar de PP is daarentegen wel weer veel beter in het hanteren van volumes! Lastig dat die niet te verenigen zijn in n speler...
 
Ik vermoed dat ik het alsnog gevonden heb:

58bddabd68624-Potplayer.png
 
Jou kennende had ik al verwacht dat je een oplossing had gevonden :) , maar helaas, hij gaat nog steeds door met de volgende op de lijst.
Ik heb nu wel een andere optie gevonden en die werkt zeker:
- Misc
- When finished
- en dan: EXIT POTPLAYER ONCE FINISHED PLAYING THE CURRENT FILE
Dat werkt wel ondanks het feit dat de file in een playlist staat...

Opgelost dus ???
 
Oke jammer, maar hij is ook zo uitgebreid, dat er zoveel dingen zijn die erop lijken.

Maar mogelijk heb je het zelf gevonden :smile:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, hij is inderdaad veel uitgebreider dan de VLC-player. En dat maakt het moeilijker om naar specifieke opties te zoeken. Maar eenmaal gevonden, dan is hij erg goed. Nogmaals dank voor alle suggesties.
 
Geen dank! Ik hoop dat je nu beter van de muziek kunt genieten :smile:
 
Helaas..., toch te vroeg victorie gekraaid. Het is weer hetzelfde als eerst. Hij blijft telkens starten met de volgende file! Er zit dus geen rem op..
 
Klopt - ga weer terug naar wat ik in de afbeelding van gisteren liet ziet en aktiveer eerst weer datgene wat ik daar aangeef.
Daarna in dat vensterje blijven en beneden aan op Apply finished action "Allways enz. klikken.
 
Hopelijk werkt de manier van Abraham nog.
 
Exact zo gedaan...Geen oplossing.
screenshot PP.jpg
 
Aha, ik wist niet dat daar ook een forum van was. Ik ga kijken en bij resultaat geef ik wel een bericht hier.
Dank je.
 
Dat is goed, succes en geen dank!
 
Je hebt het nu zo geconfigureerd dat Potplayer elke keer Windows moet afsluiten - dat lijkt mij niet de bedoeling.
 
De instelling zoals ik die eerst postte met die afbeelding geldt maar voor n keer.
Door opnieuw naar Misc te gaan en tevens op Apply finished action "Allways enz. sluit Potplayer meteen nadat de video is afgelopen - ook al staan er nog meer in de rij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan