• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

groot volumeverschil opname en afspelen VLC-player

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat heb ik ook ontdekt. Het is echter geen doen om dat telkens te moeten instellen. Het wordt in dat forum als een bug beoordeeld.
 
In ieder geval sluit bij mij Potplayer na het einde van de video bereikt te hebben nu meteen uit.
En die instelling werd bewaard door de update die ik binnen kreeg - ik zit momenteel met mijn oude Dell M6400 op het internet.
 
Goed van je! Maar ik heb een andere manier ontdekt die de PP niet afsluit en toch aan het einde van de file gewoon stopt en ook geen tweede PP opent!
Die optie zit in het scherm zelf, maar is ook te vinden in MISC - WHEN FINISHED
Ik heb nu aangevinkt:
Bovendien staat er nu een vinkje bij Apply finished action "Always" rather than "Once".

screenshot.jpg



Na het afspelen van een file wordt PP nu afgesloten.

--- Update ---

Sorry! Hij sluit PP wel af (maar dat lijkt me geen probleem omdat je toch altijd eerst de file wilt aanklikken waarna PP vanzelf opstart!)

--- Update ---

Nogmaals sorry... ook dat ging nog steeds verkeerd. Ik heb nu het vinkje gezet bij Exit PP once finished playing the current file.
Die werkt nu wel!
 
Eindelijk conform mijn instellingen.
Dankzij jouw oorspronkelijke probleem heb ik nu ook niet meer het probleem, wat ik eerder echter niet zo storend vond door met rechts in het scherm te klikken en Exit te kiezen, maar dat is nu niet meer nodig.
 
Hopelijk blijft dat werken, zou mooi zijn naar alles wat er geprobeerd is. :biggrin:
 
Mooi zo, mocht ik ooit zo iets zoeken dan zal ik Potplayer eens uitproberen.
 
Potplayer van Daum is een derivaat van de KMPlayer, die overladen is met o.a. YouTube aanbinding enz.
Maar de weergave is erg fraai.
 
Oke goed im te weten :biggrin:
 
Ik heb mijn VLC-player na jarenlange dienst nu toch in de kast gezet. Dus ik ben ook "bekeerd"....:agree:

--- Update ---

Slotje voor nu?
 
Nu het werkt zoals het moet, zal 1 van de moderator dit vast wel op slot doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan