• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computer gaat uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvv

Noep
Lid geworden
22 feb 2015
Berichten
151
Waarderingsscore
3
Hallo, mijn computer gaat uit als ik zit te gamen. Meestal als er iets heftigs gebeurd op mijn scherm. Alsof de stekker eruit wordt getrokken. Hij wordt in ieder geval niet te heet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat voor voeding zit erin?
 
Coolermaster V700 zit er in.
Kernel Power ID 41 zegt het log

--- Update ---

"Het systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct te zijn afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen"

Toch een voedingprobleem lijkt het.
 
Loop alle stekkers in de computer eens na. Gewoon lostrekken en weer aandrukken. Kan zijn dat er eentje los zit, of dat er wat oxidatie aanwezig is.
 
Ja dat lijkt er wel op, je zou eens kunnen kijken of er een stekker niet goed vast zit.

--- Update ---

Webally was mij net voor :biggrin:
Wel vreemd dat er 4 minuten verschil in zit, terwijl het bericht te gelijk kwam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit klinkt inderdaad alsof er iets met de voeding is. Misschien even kijken of de voltages stabiel zijn, zo niet dan is het tijd voor een nieuwe voeding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan