• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Onvoldoende geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die error maakt niet uit.
Nu is Iobit uit jouw systeem.
Ik beschouw het Chinese Iobit als rogue software.
 
Ik beschouw het Chinese Iobit als rogue software.

Graag enige uitleg bij een dergelijke uitspraak. Over dit soort dingen zijn de meningen altijd verdeeld.

De IObit Uninstaller werkt beter dan alle andere. Daarom heb ik hem genstalleerd, en hij heeft niets te naken met mijn geheugenprobleem. Bovendien is hij helemaal nog niet weg. Alleen werkt hij momenteel niet meer.

En verder heb ik ook nog de IObit Driver Booster. Ook nooit problemen mee gehad.

Zijn er nog vervolgstappen mogelijk?
 
Iobit maakt geen software zelf maar speelt leentjebuur bij vooral westerse software makers, zonder deze daarvoor te vergoeden.
Geeft er een Iobit jasje aan et voila.
In 2009 heeft Malwarebytes MBAM bewezen dat Iobit steelt.
 
Iobit maakt geen software zelf maar speelt leentjebuur bij vooral westerse software makers, zonder deze daarvoor te vergoeden.

Niet om wat te zeggen, Abraham54, maar wat gaat ons/mij dat aan? Misschien krijgt Albert Heijn nog wel geld van de Plusmarkt.

Ik heb de IObit Uninstaller even getest bij Virustotal. Detectie 1/61. Die 1 is dus Dr. Web.
 
Je weet nu hoe ik er over denk en waarom.
Indien jij toch Iobit software wil gebruiken, het is jouw computer.
 
Goed, maar het ging om het geheugenverbruik.

Dit geheugenprobleem ontstond ruim voordat IObit Uninstaller werd aangeboden als weggever van de dag (een dag of 3 geleden).
 
We hebben nu alles gedaan, jouw Windows is schoon en is alleen vooruit te helpen met meer werkgeheugen.
Het is een kleine investering die je PC vleugels zal geven.
 
Okidoki, Abraham54, dank voor deze reactie en ook dank voor je hulpvaardigheid.

Ik wacht af en hoop op een wonder, want ik heb vaak te maken met problemen die op een gegeven moment vanzelf weg gaan.

Mijn geheugen van 4 Gb was nooit een probleem, dus kan het ook nu niet zijn. Misschien moet gewoon het een en ander verwijderd worden. (Of zo).
 
Als j weet dat 8 GB thans meer en meer standaard meegeleverd wordt in de betere PC's en notebooks, dan moet er toch een lampje bij jou gaan branden, dunkt mij.

Ik kan niks meer voor jou betekenen - daarom hevel ik dit topic over naar de Hardware sectie.
 
De geheugenwaarschuwingen zijn inderdaad compleet verdwenen. Ik wist wel dat 4 Gb genoeg voor mij is.

Volgens mij stond de pagefile grootte niet optimaal (dat zou ik moeten nazoeken).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan