• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Micro sd beschadigde bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

91098

Bekend gezicht
Lid geworden
25 okt 2012
Berichten
117
Waarderingsscore
0
onlangs heb ik een 128GB samsung MicroSDXC UHS-1 kaart aangeschaft.

en ik word er niet wijs van:

de 1e (+/-) 20gb aan data is niks mee aan de hand, de data die ik er daarna opzet is allemaal beschadigd en niet te openen.

het zijn videos, fotos, muziekjes en van alles en nog wat, maakt niet uit in welke volgorde ik het erop zet, na die +/- 20gb aan data is alles wat er daarna nog opkomt automatisch beschadigd. dit terwijl ze op mijn vaste harde schijf gewoon te openen zijn.

heb de kaart geformatteerd in exfat, fat32 en ntfs maar telkens hetzelfde resultaat.

heeft iemand enig idee hoe dit kan???
 
sinds wanneer heb je deze in gebruik ...want er zijn ook namaak kaartjes te verkrijgen die dus beduidend minder geheugen meekregen dan wat er vermeld staat ...wellicht dat ook jij dus zo een namaak kaartje aangekocht heb .
 
nu net 2dagen, via mp.
nieuw in verpakking, wel vrij goedkoop.

misschien wel te goedkoop....

ik zal m is testen met 1 van de tools. is kijken wat die aangeeft.
 
mijne was rond de 60euro nieuw
had m voor 20. iets met te mooi om waar te zijn...

koop veel via internet en mp en dit is (gelukkig) pas de 1e keer dat ik erin ben getrapt.

afijn, geld weg en les geleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan