• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gebruikers account win8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwinst

Nieuw lid
Lid geworden
16 feb 2012
Berichten
19
Waarderingsscore
0
Na een reparatie van mijn beeldscherm heb ik mijn laptop teruggekregen met (natuurlijk) alle instellingen verdwenen.
Laptop diende dus geheel opnieuw te worden ingesteld.
Nu heb ik dat gedaan met een Microsoft account(welke ik tevens administrator heb gemaakt) en ook onder dat account allerlei gebackupte bestanden van een verwisselbare schijf teruggezet, naar de C:schijf, mbv verkenner, kopiren/plakken.

Wat ik eigenlijk wilde doen is een, niet zijnde Microsoft account, standaardaccount maken, waarmee een ieder toegang heeft tot alle documenten, foto's, enz.

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik een standaardaccount maak, dit accounttype wijzig naar "Administrator" en er
vervolgens voor zorg dat een ieder toegang heeft tot mijn documenten. (Verkenner dus).
het is mij tot dusverre nog niet gelukt.
dank voor u hulp
groet
Erw55
 
Is het niet een mooi moment om gelijk naar Windows 10 over te stappen?
 
Topic verplaatst van Algemeen naar Windows 8/8.1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan