• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Updaten naar win 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke goed om te weten, mochten mensen nog willen upgraden.
Maar volgens mij moet je Windows 10 nog schoon kunnen installeren via de media creation tool, als je een Windows 7 of 8 key hebt.
T
 
Ben nu aan het proberen op een win 7 computer.
 
Kan het niet door aan te geven dat je een beperking hebt? Ik dacht me daar iets van te herinneren...
 
Als ik op "nu upgraden" druk gebeurt er niks meer.
 
Als eens met een andere browser geprobeerd?
 
ook hier werkt de link gewoon en krijg ik de Windows 10 upgrade24074.exe ter download via eender welke browser binnen ...
de browsers die ik getest heb zijn Edge, IE11,Firefox,Chrome.
 
Is intussen genstalleerd via media creation tool.
Via chrome werkt het niet, net even via edge geprobeerd en daar lukt het wel.
 
Via chrome werkt het niet, net even via edge geprobeerd en daar lukt het wel.
ook via chrome is deze op te halen zei ik eerder al ...

58beb098c165c-Ashampoo_Snap_2017.03.07_14h05m32s_003_.png
 
Ziehier mijn scherm, na indrukken updaten gebeurt er niks.
58beb2258259f-vb.jpg
 
Wordt hij niet tegen gehouden door jou firewall of antivirus?
 
kijk eens in de download map zelf ...het kan immers ook dat je niets te zien krijgt omdat deze rechtstreeks naar de download map weggeschreven word ...uitzonderlijk maar mogelijk.
 
Is intussen genstalleerd via media creation tool.
Via chrome werkt het niet, net even via edge geprobeerd en daar lukt het wel.

Ik merk ook regelmatig dat iets met Chrome niet wil en dan met Edge wel.
 
Die knop Nu upgraden is niet meer actief omdat het gratis updaten naar Windows al lang is afgelopen.

het is nog steeds mogelijk om via de Windows10upgrade24074.exe de upgrade te doen ...het is me hier althans gelukt vandaag op een virtuele Windows 7

--- Update ---

men verkrijgt met de Windows10upgrade24074.exe rechtstreeks build 14393.693 en je programma's worden behouden...
je dient daarna enkel nog 2 updates op te halen (1beveilingings update Windows 10 en 1 beveiligingsupdate voor de flashplayer)...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die knop Nu upgraden is niet meer actief omdat het gratis updaten naar Windows al lang is afgelopen.

https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

Ik weet niet waarom je deze onzin verkoopt, maar het kan nog steeds https://www.microsoft.com/nl-nl/accessibility/windows10upgrade

--- Update ---

het is nog steeds mogelijk om via de Windows10upgrade24074.exe de upgrade te doen ...het is me hier althans gelukt vandaag op een virtuele Windows 7

--- Update ---

men verkrijgt met de Windows10upgrade24074.exe rechtstreeks build 14393.693 en je programma's worden behouden...
je dient daarna enkel nog 2 updates op te halen (1beveilingings update Windows 10 en 1 beveiligingsupdate voor de flashplayer)...

Ja ik heb het zelf van de week ook nog gedaan en ik snap niet waarom men hier andere onzin verkoopt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Emi was er niet weggeschreven, net nog eens geprobeerd lukt nog steeds niet, maar pc staat nu reeds op win 10 en is geactiveerd, is dus opgelost, waarom de link in chrome niet werkt bij mij blijft een raadsel.
 
je zou de chrome browser eens opnieuw kunnen instellen... mogelijk gaat het dan wel... moet natuurlijk niet aangezien je immers al de Win10 draaiende heb .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan