• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Chrome en Adobe FlashPlayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

aspaan

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jul 2016
Berichten
312
Waarderingsscore
10
Sinds de laatste update van Adobe FlashPlayer speelt Firefox alle Flash-videos goed af echter Chrome doet dit niet
Chrome zou de Adobe Flash-plugin blokkeren maar komt toch steeds met de melding dat er problemen zijn met de Adobe Plugin en gaat dan na ca 15 sec toch weer over op zijn interne Flash-player

Ik heb gekeken bij de Chrome opdracht: chrome:plugins en zie inderdaad de Adobe Plugin staan, maar wel is het hokje: Deze player NIET uitvoeren, ook NIET aangevinkt
Desondanks komt Chome steeds weer met de Adobe-foutmelding alvorens zijn eigen interne player te gebruiken
Hoe kan ik Chrome aanpassen, zodat ik die melding niet steeds krijg????
 
Hoezo gebruik dan je 2 Flash players?
Gooi de ene weg en gebruik dan gewoon de imbedded versie in chrome.
Hier werkt Chrome wel goed met de imbedded Flash player, ik krijg geen meldingen.
Ook gebruik ik Windows 10 met een imbedded Flash player.
Dit allemaal zonder meldingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik moet de Adobe-plugin wel laten staan, anders komt Firefox daarmee in de problemen

Ik zie bij Chrome-pluging staan: Mag altijd worden uitgevoerd.
Het hokje daarbij is NIET aangevinkt, dwz Chrome moet dit dus niet gebruiken maar zijn interen player gebruiken
En toch komt Chrome steeds met die melding, Hoe kan ik dit binnen Chrome aanpassen?
 
Dit hokje staat bij mij ook uit en geeft geen problemen.

Je kunt 2 dingen doen
1 Flash player in stellen als click and play, dan moet je elke keer als je Flash player moet gebruiken in het video scherm het aanzetten (kost je dan enkele seconden)
https://security.berkeley.edu/faq/web-browsing/how-do-i-enable-click-play-google-chrome

2 Je zou Chrome eens kunnen resetten, misschien zit er iets niet goed binnen Chrome.

Open Chrome op uw computer.
Klik in de rechterbovenhoek op Meer Meer en vervolgens Instellingen.
Klik op Geavanceerde instellingen weergeven onder aan het scherm.
Klik onder het gedeelte 'Instellingen opnieuw instellen' op Instellingen opnieuw instellen.
Klik op Opnieuw instellen in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Allebei de Flash players verwijderen en dan er 1 opnieuw installeren wil ook nog wel eens helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan