• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Acronis True Image 2014 upgraden: gratis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Ik gebruik al jaren Acronis True Image 2014 en heb het ook al eens moeten gebruiken om een image terug te zetten.
Werkt feilloos.
Nu krijg ik elke dag vanuit de taakbalk de melding dat versie 2015 beschikbaar is.
Ondertussen is versie 2017 ook al uit.
Waar ik niet achter kom, is of deze upgrade gratis is of dat er (gedeeltelijk) voor betaald moet worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is $30, dat lijkt me eens in de 2 jaar best een prima uitgaven toch?
Maar ze hebben een trail, anders pak je die gewoon even en kijk je op de software voldoende verbeterd voor je is?
 
Ik werk ook al jaren met Acronis (officieel) en heb nu de versie 2017 draaien als update van versie 2014. Groot verschil en zeker wat betreft de ondersteuning voor Uefi. Het blijft sowieso een van de beste backup/image/clone pakketten en voor een 30 euro heb je drie licenties + acronis disk director (tijdelijke actie). Upgrades naar hogere versies zijn trouwens nooit gratis bij Acronis (en vele andere fabrikanten). En ja, er zijn zeker gratis alternatieven maar na uitgebreid getest te hebben keer ik toch steeds terug naar Acronis wegens ... het beste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan