• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

De toest capslock staat uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronkrabben

Ron (natuur moet je zien)
Lid geworden
28 mrt 2010
Berichten
422
Waarderingsscore
0
Hoe krijg ik deze toets weer normaal te gebruiken?
 
Leg eens iets meer uit. Als je erop duwt gaat hij niet aan? Om welke Windows gaat het hier eigenlijk? Wat heb je al geprobeerd?
 
windows 10, er zit een lampje bij, deze gaat niet aan als je er op drukt, dat was voorheen wel het geval.

--- Update ---

Ik heb de indruk dat dit met een instelling is uitgeschakeld, ik heb overal gekeken maar kan nog niets bijzonders ontdekken
 
Heb je al naar apparaatbeheer gekeken?, daar kun je de drivers van het toetsenbord updaten!
 
Begrijp ik het dan goed dat de toets wel werkt maar het lampje niet brand?
 
De hele toets doet niets lampje niet en hoofdletters ook niet.
 
Systeemherstel richt niets uit?
 
De software is uptodate,
 
Voordat ik hier een item van heb gemaakt heb ik systeemherstel gedraaid, ik krijg steeds meer de indruk dat het is begonnen met het terugzetten van MBAM van betaald naar Free, zou dit kunnen?
 
een oplossing is het installeren van de gratis versie TrayStatus ..
waarvoor dient traystatus nu wel.. deze geeft in je taakbalk aan of dus de capslock, numlock ingeschakeld zijn ...
om de gratis versie te verkrijgen klik je hier *deze is dezelfde installer om de trial of de pro te verkrijgen ...de trial blijft 30dagen en dan gaat deze over naar de gratis versie ...of je koopt hem aan ... je kan ook indien je de trial niet wenst te gebruiken en enkel met de gratis versie tevreden bent het venster waarin dus de licentie ontvinken tijdens het installeren van TrayStatus

lees voer ...
How do I install the Free version of TrayStatus?
TrayStatus uses the same installer for both the Free and the Pro version. If you don't enter a license key during the installation, you'll get an automatic 30-day trial of the Pro features.
After the 30-day trial is up, TrayStatus will automatically revert to the Free version. If you'd prefer to revert TrayStatus to the Free version before the end of the trial, please follow these steps:
Open the TrayStatus Settings window
Click the License Key tab
Click the "Change to Free Version"
Click Apply

TrayStatus works with these versions of Windows:
Windows 10, 8.1, 8, and 7 (32-bit and 64-bit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke, het werkt bedankt
 
indien je TrayStatus zou gebruiken dan krijg je dus een melding in je taakbalk rechts onder indien de capslock aanstaat ...
Ashampoo_Snap_2017.03.09_16h52m42s_001_.png

--- Update ---

fijn dat het opgelost is op deze manier .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan