• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verzendgroep

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaapo

Junior lid
Lid geworden
6 nov 2008
Berichten
42
Waarderingsscore
0
Ik heb Windows 10 en voor de e-mail Outlook. Iki krijg af en toe een mail als onderdeel van een verzendgroep. Die verzendgroep wil ik zelf ook gaan gebruiken. Kan ik van die groep adressen in n keer een verzendgroep maken in een eigen map? n voor n lukt wel, maar dat is een heidens karwei, want het zijn er wel 25. Ik deed een paar pogingen, maar dat werd niks. Kan het wel? Zo ja, hoe dan. Of het is echt niet mogelijk; laat het dan even weten.
 
Je kan in elk geval aan de verzender om de groep vragen.
 
als je dus een 1 bericht wilt verzenden naar al de 25 contacten dan dien je enkel maar in het vak "aan" telkens te klikken om deze dus 1 voor 1 toe te voegen tot je al de 25 er in staan heb ...

vb:
58c1cec8c79bc-Ashampoo_Snap_2017.03.09_22h51m57s_004_.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als je dus een 1 bericht wilt verzenden naar al de 25 contacten dan dien je enkel maar in het vak "aan" telkens te klikken om deze dus 1 voor 1 toe te voegen tot je al de 25 er in staan heb ...

vb:
58c1cec8c79bc-Ashampoo_Snap_2017.03.09_22h51m57s_004_.png

Dit is dus geen verzendgroep he ;)
 
nee een verzendgroep aanmaken is helaas niet mogelijk...althans zie ik deze optie nergens vermeld ...
ik zie ook nergens een optie om een regel toe te voegen bij het verzenden van een e-mail..

--- Update ---

ook zie ik nergens deze optie in de mail app van Windows 10 om een verzendgroep aan te maken ...
echter gaat het selecteren van meerdere contacten er anders (sneller) aan toe dan in de outlook...

--- Update ---

ok het is dan toch mogelijk om in outlook.com een groepslijst aan te maken ...
ga als volgt te werk ...
open outlook.com en klik links boven op het vierkantje ..
klik verder op personen ... klik verder nu op het pijltje naar beneden vermeld naast "nieuw"
kies hier dan "lijst met contact personen " er opent een nieuw scherm ..
geef een naam aan deze groep ...
klik verder op "leden toevoegen " ...type vervolgens de 1ste letter van de contact die je aan deze groepslijst wenst toe te voegen ..
je zie vervolgens deze contact verschijnen >klik deze aan om deze toe te voegen ..... bega je een vergissing kun je deze ook weer verwijderen .....zijn al de contacten toegevoegd geworden dan klik je verder op "opslaan "
vanaf nu heb je dus een groepslijst ...
 
Bedankt voor de hulpbereidheid. Maar ik bedoel dit niet. Een verzendgroep aanmaken, kan ik wel, maar dat gaat dus n voor n. Ik wil graag de hele verzendgroep in een paar klikken overbrengen naar een eigen map. Kan dit wel of niet?
 
ik zie deze optie nergens ...
 
Ik heb het ook even nagekeken in mijn Outlook, maar het zou toch 1 voor 1 moeten, maar dat lijkt mij toch snel genoeg te gaan
als je het doet zoals Emi aangeeft, dus als je zoekt op letter.
 
Klopt dat het een voor een moet. De optie is zoals eerder aangegeven een export van de lijst vragen die je kan invoeren.(vraag dan wel om bijvoorbeeld een CSV bestand.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan