• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

adobe after effects

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevends

Nieuw lid
Lid geworden
7 mrt 2017
Berichten
21
Waarderingsscore
0
wie kan me in duidelijke stappen zeggen hoe je met programma adobe after effects een gezicht in een video kan wisselen door een afbeelding , om uiteindelijk een video te verkrijgen waar foto automatisch in meedraait ?
ik heb online tips gevolgd maar toch lukt dit mij niet
 
beste aarie25, bedankt voor de reaktie. ik heb eens nagekeken en volgens mij (ik kan mis zijn ook he want ik ben met A.A.E. een beginner) kan je met deze info niet bereiken wat ik uiteindelijk wil. als je naar deze site gaat zou het gemakkelijk zijn om een gezicht in een video te wijzigen door een gezicht afbeelding. ik heb dit ook uitgeprobeerd maar ik kom er niet. het zou kunnen dat het aan een kleinigheid ligt dat ik verkeerd doe , en daarom is mijn vraag of iemand weet hoe je dat concreet kan doen ?
http://www.nldit.com/software/digital-video-software/201309/126266.html#.WMPVUYWcE2w
 
Wel vreemd dat je via de link van jou het niet werkend krijgt.
Maar misschien dat iemand anders het wel precies weet..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ok.
het moet niet per se adobe after effects zijn. wie een ander programma kent waarmee je dit kunt doen mag dit altijd laten weten,alsook hoe dit te doen
 
topic mag gesloten worden.
 
Heb je al wat anders gevonden?
 
ik heb iemand gevonden die voor mij wil doen wat ik zocht en wou zelf doen.
helaas wil hij zijn werkwijze niet delen. ik ben er dus mee geholpen , anderen die hetzelfde probleem hebben , echter niet,spijtig genoeg
 
Het belangrijkste is dat jij bent geholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan