• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HARD RESET Medion P5001

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, waar vind ik dat Android 4.2 Jelly Bean , en hoe moet ik dat toevoegen ?
Groetjes Kenami
 
Dat bestand wat aarie25 bedoeld, plaats u via de computer het liefst in de root van de telefoon, maar als u dat te moeilijk vind, op een sd kaart, en via het eerder bezochte scherm installeert u vanaf de sd kaart.
Het is moeilijk van afstand, iemand te instrueren om op deze wijze de telefoon te herstellen. Ik heb liever zoiets bij de hand!Medion 3.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook ik krijg de link niet werkend, op verschillende plekken op de site heb ik het geprobeerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Vreemd, geen mail gekregen om te bevestigen?
 
Ik zal me er in verdiepen, maar volgen mij is het iets voor de pc in een virtuele omgeving!

Ja dat denk ik ook ->
Computer Official Release

En om de reacties die er staan.

This is for pc?
Yes. You can easily install it in any virtual software

--- Update ---

Ook geen mail!

Geen mail in spam box?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo las ik dat ook!

Inloggen bij Medion is gelukt, mijn eigen domme fout.
Ik logde in met mijn gebruikersnaam iplv. mijn e-mail adres.
Dom dom!
Nu we binnen zijn, gaan we op zoek!

--- Update ---

Ik heb mijn vraag gestel bij het Medion forum, nu afwachten op reactie!

58cadc914302a-Screen_Shot_03-16-17_at_07.39_PM.PNG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke mooi, hopelijk krijg je daar de firmware.
 
Er zit geen schot in mijn vraagstelling op het medion forum.
Geen enkele reactie, helaas.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke dat is jammer, de firmware is ook nergens vinden, niet voor de telefoon dan, dus dan ben ik bang dat het een nieuwe telefoon moet gaan worden.
Maar gezien dat er Jellybean op staat is dat alleen maar beter, aangezien die al aardig oud is.
 
@Tonyw
Is dit wel voor de zelfde telefoon?
Smartphone MEDION LIFE E4001 MD 98500
 
Oke dat is jammer, de firmware is ook nergens vinden, niet voor de telefoon dan, dus dan ben ik bang dat het een nieuwe telefoon moet gaan worden.
Maar gezien dat er Jellybean op staat is dat alleen maar beter, aangezien die al aardig oud is.

Ik geef nog niet op en speur verder. De update die @Tonyw aanreikt, heb ik ook al gezien, heb niet het id dat dit gaat helpen, omdat het een update betreft! Zeker de telefoon is al op leeftijd, maar ja, als het tot voor kort goed werkte, dan is de noodzaak er niet, voor een nieuwe.

--- Update ---

Kenami,

Is de telefoon een van de onder vermeld type!


MEDION LIFE P5001 (MD 98664) A-BE - MSN: 30017380

MEDION LIFE P5001 (MD 98664) WW - MSN: 30018478

MEDION LIFE P5001 (MD 98664) WW - MSN: 30017347

MEDION LIFE P5001 (MD 98664) WW - MSN: 30017348

--- Update ---

Mocht u een van bovenstaande telefoon hebben, betekend nog niet, dat de firmware voor handen is, maar heb ik wel aanvullende informatie om verder te zoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat klopt, maar gezien de leeftijd van de software ga je vroeg of laat toch problemen krijgen met apps.
Maar goed, het zou mooi zijn dat hij eerst weer werkend wordt.
 
kenami,

Hebt u mijn laatste reactie ook gelezen?
Wilt u nog steeds dat er gezocht wordt voor een oplossing, met betrekking tot uw Medion telefoon?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan