• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 'Windows voorbereiden'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sem4ever

Gevestigd lid
Lid geworden
17 jun 2012
Berichten
445
Waarderingsscore
0
Mijn pc blijft hangen bij 'Windows voorbereiden' als ik hem opstart. Er is tot nu toe, na een lange tijd gewacht te hebben en een aantal reboots, geen verandering te zien. Hiervoor had ik soms al problemen dat Windows niet reageerde bij het startscherm. Ik kon wel mijn muis bewegen, maar voor de rest reageerde hij nergens op. Iemand hier die weet waar misschien de oorzaak ligt en hoe ik dit probleem op kan lossen?
 
wel dit had ik dus ook op 1 van mijn reserve desktop's ....deze haalde dus de cumulatieve update KB4013429 wel op maar bleef dus uren hangen op " voorbereiden " uiteindelijk heb ik dan een herstart gedaan van het systeem in veronderstelling dat deze dan verder ging ...echter was dit dus niet zo .
**ik heb dan via de Microsoft Update Catalogus de betreffende KB opgehaald en deze gestart ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan