• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Adobe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulo

Nieuw lid
Lid geworden
22 dec 2011
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Een tijd geleden kocht ik Adobe Photoshop Elements 12 & Adobe Premiere Elements 12 Student and Teacher Edition (Windows,Dutch)
Door pc problemen moest ik mijn pc formatteren en bovenstaande programma's terug installeren. Alhoewel ik de serienummers bezit, lukte dit niet. Hopeloos contact met Adobe in het Engels en een chat sessie ten spijt. Kan iemand mij helpen?

Paulo
 
Welke Windows versie versie gebruik jij en klik je de installers met rechts aan en kies je dan als Administrator uitvoeren?
En hoeveel vrije ruimte heb jij nog op de systeempartitie, omdat de setup zich eerst helemaal uitpakt en is er dus en ruimte voor het het uitgepakte bestand nodig en dito voor de installatie zelf.
Want het gaat hierbij om om behoorlijke grote bestanden.
 
Krijg je hem wel genstalleerd?
Met welke browser probeer jij dit te doen?
Als het met Chrome is gebruik dan eens een andere.
 
Vraag verplaatst van algemeen naar software.
 
Het gaat Paulo niet om het installeren zelf maar eerder over het activeren ervan met zijn licentienummer, als ik het goed begrijp lukt dit niet.
Paulo, heb jij destijds je Photoshop Elements geregistreerd met een adobe-account? Normaliter kan je'm daar ontkoppelen zodat het nr terug vrijkomt voor activering op 1 pc/mac. Vind het wel bizar dat ze bij Adobe geen hulp kunnen bieden!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan