• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opstart desktop win 10 pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Heb hier een desktop en bij het opstarten zie ik telkens eerst de cursor enkele malen verspringen, paar keer onder elkaar en dan eens een stukje naar binnen, gaat snel, maar op mijn andere pc zie ik dit niet gebeuren, door wat wordt dit veroorzaakt?
 
Voor de rest werkt het dus gewoon?

Zo ja verder niks aan doen
 
Alles werkt perfect, geen virussen, is enkel tijdens opstart dat ik dit vlug zie, is voor windows wordt geladen.
 
Als het gebeurt voor de Windows opstart dan wordt het veroorzaakt door het bios.
 
Dag fredjeh, meestal zet ik mijn pc in het voorbijlopen aan; dan ga ik nog even naar de wc of ik zet het koffieapparaat aan en bij terugkomst kan ik inloggen op de pc.
Speciaal voor jou ben ik nu even erbij gebleven, nadat ik de pc aanzette. En jawel hoor, ik zie precies wat jij beschreef in je startpost: dat is dus volledig normaal voor mijn Asus desktop pc. Ik zal het wel eens eerder gezien hebben, maar ik heb me er nooit zorgen over gemaakt. Ik heb het niet getimed met een stopwatch, maar volgens mij neemt dat verspringen van de cursor niet meer dan 1 seconde in beslag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan